بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

رستگاری

کوتاه
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۰۴ ب.ظ

اعتراف به گناه در پیشگاه خدا، آغاز رستگاری است...


پی نوشت: 1- کتابِ «اعترافات یک جنایتکار اقتصادی» نوشته «جان پرکینز» از انتشاراتِ «نشر اختران» را بخوانید 2- یکی از خوانندگان در نظرات به خوبی اشاره کردند. من تأکید دارم که «در پیشگاه خدا»

نظر شما چیست؟

تا کنون ۴ نظر ثبت شده است
پس
اعتراف
جناب عین لام! فرمودند در پیشگاه خدا!!!

بله دقیقاً
روی قسمتِ در پیشگاهِ خدا تاکید دارم
اعتراف به دیگران که بسی مذموم است
  • عمار(معراج حضور)
  • اعتراف پیش خدا خوبه

    اما نباید خدا رو کشیش فرض کنیم اعتراف کنیم خشک و خالی بعد انتظار بخشیده شدن هم داشته باشیم!

    سلام
    بله
    صد البته

    خیلی زیبا
    البته من زیاد اعتراف می کنم پیش خدا
    اما تا رستگاری خیلی فاصله دارم
    نم دونم! شاید هم اعترافاتم اعتراف نیست !

    سلام بر شما
    البته اگر اعترافاتتون اعتراف باشه هم باز اعتراف اولین قدمه
    باید قدمهای بعدی را برداشت
    در پناه حق پیروز و موفق باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی