بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ بگذارید

هنر
جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ

امام علی علیه السلام: بگذارید و بگذرید،ببینید و دل مبندید،چشم بیاندازید و دل مبازید،که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.


بی ربط: من از تمامی دوستانی که دیر جواب نظراتشون رو داده ام و یا به وبلاگ خوبشون کم سر زده ام عذر خواهی میکنم. مدتی است مشغله بر من چیره گشته و فرصت خواب را هم بعضاً از من ربوده. شما به بزرگواری خودتان ببخشید. احتمال دارد این مشغله‌ی عظیم و این کار وخیم تا تابستان نیز بر من مستولی باشد پس عذرخواهی بنده را پیش پیش پذیرا باشید.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳ نظر ثبت شده است
  • عمار(معراج حضور)
  • سلام


    خوبی داداش

    چه خبرا
    می بینیم مشغله ات زیاد شده ایشالله به خیر و سلامتی باشد

    یادی از ما کردی مچکرم

    راستی جغجغ رو بستی دلچرکین شدم البته هر جور صلاح میدونی!

    راستی امضای سفته ای رو بیا برام بزار می خوام پرچم آقایون بالا باشه خخخ


    سلام,ببخشید من ربط عکس را با متن نفهمیدم.. از جنس عنوانتان هست??!! یا بنده معنی اش را نمیفهمم!!??انشاءالله در کاری که دست گرفتید موفق باشید .. یاعلی

    سلام
    کدام متن؟
    این پست در واقع متنی نداشت و فقط یک پی نوشت بی ربط بود!
    عکس با جمله زیرش تناسب داشت و البته عنوانش. کلاً عکس این حس را میدهد که کسی دوچرخه اش را گذاشته و رفته. پس میتواند حس گذاشتن و گذشتن را بدهد. در همین حد تناسب ناقصی با جمله امام علی داشت!
    سلام , چون اون بنده خدایی که دوچرخه اش را کنار دیوار تکیه داده به دوچرخش قفل زده , گفتم احتمالا نمیخواسته که بگذارد و برود ..! رنگ قفلش هم آبی است , توی چشم میزند,هرچه خواستم چشمپوشی کنم نتوانستم!ولی قطعا منظور عکس همین است .. ایراد بنی اسرائیلی بود به عبارتی!! یاعلی

    سلام
    البته حرف شما کاملاً منطقی و متین است!
    حالا شما از نگاه دیگری بنگرید!
    از نگاه یک دزد! فرض کنید میخواهید دوچرخه را بدزدید چون اون قفلی که زده به درد همشیره پدرش هم نمیخورد! میشود دوچرخه را راحت بلند کرد و برد! از این دید امام علی به شما میگوید که بگذارید و بگذرید! :دی
    حرفتان حق است.
    شاید اصلاً عکس را بردارم. عکس قوی‌ای نیست.
    در پناه حق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی