بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

روز قدس

یاسمن
شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ق.ظ

گرمای تابستان

آفتاب سوزان

روزه‌ی ماه مبارک

کودکان بی‌تاب

پاهای بی‌رمق...

هیچ یک...

هیچ یک عزم راسخ این مردم را کم رنگ نکرد

اقتدار هم چنان در جمعیت موج می‌زد...

او واقعاً هیچ غلطی نمیتواند بکند

امت سطل‌هایش را آماده کرده

سیل در راه است...

ان شاء الله.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۵ نظر ثبت شده است
yes....we CAN.

این آدرس وبلاگ شما در دست ساخته!؟
بله..یزدم خوب اومده بودن .. خداییش هم خخخخیلی گرم بود..!

بله!
به قول برخی از دوستان شونصد درجه بود!
  • شهدای مسجد سید ابراهیم کازرون
  • اگر شیری درنده در برابرتان باشد ، بهتر از آن است که سگی خائن پشت سرتان باشد

    سلام و عرض ادب

    در این آخرین روزهای ماه مبارک، اگر فرصتی دست داد برای ما هم دعا کنید . . .

    و نیز مایل به مفتخر شدن بوسیله ی تبادل لینک با شما هستیم

    گاهی وقت ها با اندک قدم ها بزرگترین کارها رو میشه انجام داد شاید همین جمعیت دلگرمی برای مردم فلسطین برای پایداری بیشتر باشه

    انشاءالله
  • بخاری خط خطی
  • سلام. به سلامتی مام بیانی شدیم خخخخ
    من اومدم بلاگ بیان ثبت نام کردم هنو نیومده حال ما رو گرفتن! میگه بخای بلاگ بزنی باید دعوتنامه داشته باشی :((( شما نمی دونین قضیه چیه؟
    من تا صب هستم.
    اگه امشب اومدین ممنون میشم اطلاعاتی بدید ب ما.
    آی دیم هم که اون بالا هست دیگه. اگه لازم شد.
    به همسر سلام اکید بزسونید بگید صدقه سری قدم خیر بعضیا، بخاری بالا نشین داره میاد جیره خوار بلاد بیان بشه.آدمو یک شبه پشت به زین می کنن.... والا با اون کلیدشون.

    خوش گذشت.
    یاعلی.
    ممنون :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    خـــــــــــــــــــــواهــــــــــــــــــــش :)
    سلام
    پست خوبی بود
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و در کرسی آزاد ا ندیشی آن شرکت کنید
    یا علی
    التماس دعا
    اگ براتون زحمتی نیست وبلاگ منو به دوستاتون معرفی کنید و از ایشون بخاین ک توی این کرسی شرکت کنن
    ثواب می کنید



    سلام
    ممنون
    خدمت میرسیم
    التماس دعا
  • ...:: بخاری ::...
  • http://bokhary.blog.ir/

    قابل رو لطفا بررسی بفرمایید.متشکر.
    این بنده خدا شیعه هم آدرس نذاشته ما بریم در کرسی آزاد اندیشیش شرکت کنیم خخخ

    حتماً
    shieegomnam.blogfa.com گذاشته بنده خدا!
  • سجاد نوبختی
  • سلام 

    خیلی قشنگ بود 

    من حتما این جمله ی شما رو یه جایی به کار می برم ....البته اگه میشه

    ولی دیگه از سطل گذشته .....با تف هم اسرائیل نابود می شه 

    ایشالله


    سلام
    نظر لطف شماست
    خوشحال میشم
    انشاالله
  • ...:: بخاری ::...
  • هه! آره کشف کردم خودم بعدن!

    تشریف نمیارید؟ [خجالت]
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام!
    آخرش نمیگه چنده که! عی بابا!
    اطلاعاتم شوخی کردم خودم می دونستم اینا رو.(البته فقط همینا رو!!)
    تو اون لینکم که خب همینا رو توضیح داده بود دیگه آخراشو نخوندم :))
    والا من خیلی کم رمان انگلیسی می خونم. ترجمه شده رو بیشتر دوست دارم.این ی واقعیته که نمی تونم بگذرم ازش. اما خب درکل ویرم گرفته شاید خریدمش.و اگه قیمتش نزدیک به تبلت باشه خیلی راحت قیدشو میزنم و تبلت می گیرم خخخخ یا کللن قید جفتشو می زنم کتاب می خرم(که گزینه سومو بیشتر دوس دارم!)
    بهرحال ممنون می شدم می گفتید چنده. غیر خودم هم شاید کس دیگه ای بخواد بخره. بدونم.
    (بازاریابی شبکه ای خخخ میگم یاسمن و حسین بیاین سه تایی گلد.کو.ییس.ت بزنیم از بلاگ نون درآریم! خوبه ها خخخخ  رشته تونم نگفتیدا. الان ی حسی می گه هم رشته ایم ولی من به روی خودم نمیارمتا خودتون بگید.
    این مال یاسمن بانو: [گل][گل][گل]
    اینم مال حسین آقا: [$][$][$] خخخخخخخخ
    یاعلی
  • ...:: بخاری ::...
  • ممنون بابت توضیحات نافذتون. من قیدشو زدم.چون کارایی های تبلت رو نداره. تازه لپ تاپ منم تاچه و سایزشم کوچکترین سایز لپتاپاست. صفشم می پیچه برمیگرده روش! کللن من صدسال ی بار به میمنت گذر ستاره ایکس از مدار ایگرگ اگه بخوام کتاب کاغذی رو ول کنم برم سمت چنین دستگاهایی، تو همین سیستم بدبخت خودم می خونمش که تقریبن قابلیتای ی تبلت بزرگ رو برام فراهم میکنه.(اگه تا دفه بعدی نترکیده باشه. چون فلن که دارم میترکونمش!)
    والا من نرفتم سمت پروفایلتون. از قدیم هم اگه رفته باشم الان یادم نبوده. اتفاقن بسیار هم اهل پروفایل هستم و حسین و یاسمن هم که دیگه بدتر! اما نکته ای که هست راستش ب بلاگتون عادت ندارم. گزینه زیاد داره من نمیتونم جور شم باش. تقسیم بندی بلاگتون زیاده. خیلی گزینه های روی میز زیاد داره. (چشم دیگه بسه توضیح نمی دم!)
    حالا چی دارین ترجمه می کنین؟! همین شماهایین که نون ما رو می برین دیگه خخخ
    ضمنن، ی لحظه تصور کردم که شما دو تا بلبل نوشکفته!! دارین باهم حرف می زنین میگین این بخاری هس... بلاگ داره....فلان! خندم گرفته اصن ی وضی!

    دعا بفرمایید :)
    یاعلی.
  • محدثه نیک سرشت
  • درود...

    زیبا بود.

     

    یا علی.

  • محمد رجا فکری
  • سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)

    سلام
    خدا قوت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی