بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ Islove

هنر
يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

به فروشگاه خالق اضافه شد.


چند روزی پیش با چندی زندیق همکلام شدیم بسیار غصه‌ام شد. زندیق فحّاش بی‌چیز فرزند خانواده‌ای ارواح عمّه‌شان مذهبی بود. از آنهایی که صبح تا شب قرآن میخوانند. ولی آن خانواده که دو پسر داشته هر دو را کافر حربی تحویل جامعه داده. قرآن بعضیها را که میخوانندش نفرین میکند. من نیز!

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳ نظر ثبت شده است
این فروشگاه خالقتان خیلی جالب است
البته اگر پا بگیرد و طرح هایتان بیشتر بشود انشالله جالب تر هم میشود
خداقوت

سلام
این فروشگاه رو برای مقاصد مالی و پا گرفتن نزدم. برای ایده دادن به این و آن احداث کردم که همینکه کسایی مثل شما ایده گرفتن و خوششان آمده نشان میدهد کم و بیش موفق بوده.
در قسمت (به شما) یک مطلب درباره این فروشگاه نوشته ام که میتوانید بخوانید.
یاعلی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
  • ریان بن شیب می گوید: روز یکم ماه محرم نزد امام رضا علیه السلام رفتم. آن حضرت به من چنین فرمود:

    ای پسر شیب، روزه گرفته ای؟

    گفتم : نه. فرمود: امروز همان روزی است که حضرت زکریا به پیشگاه خدا نیایش کرد و گفت: پروردگارا از نسل خود نسل پاکیزه ای ارزانی ام دار. بی گمان تو دعای آدمی را میشنوی.

    خداوند خواسته ی اورا اجابت کرد و به فرشتگان فرمان داد. آنان درمحراب عبادت زکریا اورا چنین ندا دادند که پروردگارت تورا به میلاد یحیی بشارت می دهد.

    هرکس یکم محرم را روزه بگیرد و آنگاه نیایش کند، خداوند خواسته اش را برآورده کند. همانگونه که خواسته ی زکریا را عطا فرمود...

    امالی صدوق،مجلس27،حدیث5

    سلااااااااااااااااام...."خالق" را نیده بودم پیش از امروز...
    (بدون هیچ تعارفی باید بگویم امثال شما من را به ادامه ی جهان امیدوار می کنند)
    دعوت هستید برادر اگر زمانی داشتید احیانن...

    سلام
    شما لطف دارید
    اتّفاقا نظرات پر انرژی‌ای مثل نظرات شما نیز من را به ادامه زندگی امیدوارتر میکنند
    انشالله زحمت میدهیم
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی