بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ چ

هنر
يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

 پوستر چ

برای مشاهده در ابعاد و کیفیت اصلی روی تصویر کلیک رنجه فرمایید.


پی نوشت: 1- نمیدانم این پوستر در تعریف و تمجید از فیلم است یا انتقاد. 2- فیلم چ بر اساس کتاب کردستان، نوشته‌ی شهید چمران، تهیه شده است. بنابراین به علاقمندان توصیه میشود همراه با تماشای این فیلم بسیار ارزشمند، کتاب ارزشمندتر کردستان را نیز مطالعه کنند. حدود 30 صفحه از این کتابِ کم حجم مربوط به قضایای پاوه است. کتابهای دکتر چمران را میتوانید از این لینک دریافت کنید. با مطالعه کتاب نقاط قوت و ضعف فیلم را متوجه میشوید. اما در مجموع فیلم بسیار ارزشمند است و قطعاً از بهترین فیلمهای سینمای ایران میتواند باشد. انشالله در ادامه همین مطلب یا در مطلب جداگانه‌ای به نقد فیلم خواهم نشست. 3- من از همه عزیزانی که نظر میگذارند بسیار عذر خواهی میکنم. متاسفانه به دلیل مشغله تا دو ماه دیگر واقعاً توانایی رسیدگی به وبلاگم را همچون گذشته ندارم. تا تاریخ 22 خرداد دوستان من را ببخشند اگر نمیتوانم در شأن عزیزان پاسخ نظرات را بدهم. 4- خوشحال میشوم دوستان نظرشان را در مورد فیلم بنویسند. قطعاً استفاده خواهم کرد. البته من نظرات خوشبینانه را ترجیح میدهم. متاسفانه بعد از 30 سال یک فیلم با کیفیت برای یکی از بزرگترین مردان معاصر کشورمان ساخته شده ولی منتقدان بعضاً از کام شیطان سخن میرانند. مرد بودند خودشان میساختند نه مدام تا یک نفر کار مثبت انجام میدهد نق بزنند.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۶ نظر ثبت شده است
سلام 
بروزیم با   برای چشم هایت

""فاطمیون منتظرته"" 
لینک کن لینک شو
eheyat.blog.ir
بسم الله...
ابتدا تشکر از مطالب با ارزش شما و همچنین آرزوی موفقیت برای آزمون تان.
یاعلی...
سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بنداز اگر خواستی تبادل لینک کنیم خبر بده(کسب راحت درآمد اینترنتی)

وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا
البته از حاتمی کیا بیشتر انتظار می رفت و صد البته در شأن چمران نبود. اینکه روح الهی  چمران رو رها کنی، و بچسبی به یک واقعه تاریخی! جای چمران هر کسی دیگر را میگذاشتی هم فرقی نمی کرد. اما او یک انسان ناب و یگانه بود. تنها جایی که چمران رو خوب به تصویر کشید اول فیلم بود. اونجا که توی هلیکوپتر مجدوب اون پرنده بود. بهتر بود اسم فیلم را جای چ می گذاشتند پ که اول پاوه است، و یا خ. 

سلام
ممنون از نظر شما
متاسفانه احوال معنوی چیزی است که در قاب سینما نمیگنجد و این از نواقص سینماست. البته مشکل اصلی درام است. بهر حال چیزی که فرمودید از وسع سینمای امروز خارج بوده و فیلم موجود در حد توان با نشان دادن نشانه هایی از یک روح بزرگ چشمه هایی از چمران را زیبا ترسیم کرده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی