بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف - اِلِنون

هنر
پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

پوستر النون

برای مشاهده در ابعاد و کیفیت اصلی روی تصویر کلیک رنجه فرمایید.

مدت کوتاهی است در شرکت النون (بنیان نوآوری الکترونیک) به عنوان گرافیست مشغول هستم. پوستری را مشاهده میکنید  که برای یکی از نمایشگاههای شرکت طراحی کردم. شرکت النون قصد در ارائه خدمات خوب و قابل تحسینی در حوزه IT دارد که به دوستان پیشنهاد میکنم از خدمات آن بعنوان حمایت از تولید ملّی و جهت جلوگیری از جاسوسی اطلاعات استفاده کنند. ایمیل بنده در النون: bande@elenoon.ir

انشالله کارهایی که برای این شرکت انجام میدهم را از طریق بلاگم به دوستان اطلاعرسانی میکنم.. برای آشنایی بیشتر با النون و مشاهده بروشور النون به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

بروشور النون

بروشور النونwww.elenoon.ir

کلمات کلیدی:

النون

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲۴ نظر ثبت شده است
سلام
واقعا سرورهای پست الکترونیکیشون امن هست؟
داخلی هست؟
چند وقت پیش ایمیل های شرکت پست و چند سرویس ایمیل ایرانی رو هک کردند!
اگر این طور باشه که جای خوشحالی بسیار هست.

سلام
جواب سؤال شما از حوزه اطلاعات فنّی من خارجه. راستش من هم نمیدونم. امّا با پرسشی که از دوستان داشتم از سرویسی مثل شرکت پست خیلی بهتره. دوستان سه تا سرویس ایرانی رو کنار هم آوردند که چاپار و هُد و النون بود. قطعاً از لحاظ فنی در حد جی میل نیستند ولی خوب ارزیابی میشوند. از این سه سرویس، من از چاپار استفاده کردم که خوشم نیومد و به نظرم دیر به دیر بهبود پیدا میکنه. هُد هنوز نیومده ولی باید چیز خفنی باشه و النون رو هم باهاش کار کردم و بدم نیومده. از لحاظ کاربری از یاهو هم به نظرم بهتره امّا امنیت رو نمیدونم! ضمن اینکه خودم در جریان بهبود النون هستم و میبینم که چشم انداز خوبی داره.
کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 50 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

سلام با افتخار لینک شدید
  • حسین گل افشان
  • به وبلاگ تعزیه زیارت سری بزنید ما همیشه به روزیم

                                            ورود به وبلاگ
  • عیسی مسلمان

  •  به نام خدا

    ضمن آرزوی موقیّت برای شما، بدینوسیله دعوتتان مینمایم که نظرتان را در مورد "جای خالی جواد نکونام در تیم ملّی والیبال!" ابراز بفرمائید.
    موفق باشید....

    ممنون. سلامت باشید
  • عرفان شهائیان
  • سلام برادر ، اگه با تبادل لینک موافقی یه خبر بده
    یا علی
    سلام متشکر از دقت نظرتون. حق باشماست. حتما در پستهای بعدی خواهم نوشت.
    سلام و عرض ادب
    وب زیبا و پر محتوایی دارید
    اگر تمایل به ارتباط داشتید اطلاع دهید
    تبادل لینک با شما افتخار ما است
    سربلند و سعادتمند باشید

    با سلام
    سایت ها و وبلاگ های زیادی را دنبال می کنید؟؟؟؟

    آیا می خواهید همه جا و با هر دستگاه ارتباطی (لپ تاپ، موبایل ، تبلت و ... ) به سایت های مورد توجهتون دسترسی داشته باشید؟؟؟

    دوست دارید با دانش آموزانتان، دوستانتان ، همکلاسی ها  و همکارانتان وب سایت هایی را به اشتراک بگذارید؟؟؟ 
    میزبانگ به شما کمک می کند تا لینک وب سایت ها و صفحه های مورد علاقتون را ذخیره ،مدیریت و در صورت تمایل آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.نه فراموش میشه نه پاک! همیشه و همه جا همراه شماست.اگر سایتی دارید لینک هایش را  اشتراک کنید بقیه هم وب باکس(گروه لینک ها) شمارو مشترک میشن و با بروزرسانی دوستان مشترک متوجه خواهند شد!اگر سایتتون رو در گالری میزبانگ بذارید یه جور تبلیغاتم میشه.
    میزبانگ کاملا رایگان است.
     http://www.mizbang.ir/help.aspx

    بسم الله الرّحمن الرحیم
    ایده ای نو در دنیای وب 
    با ادامه بده سرگرمی اینترنتی جدیدی را تجربه کنید

    Http://edameh.blog.ir
  • یک بنده دیگه ...
  • کاربر عزیز rahro..
    من اینارو میشناسم سرورشون خیلی امنه ، اینم جز اونایی نیست که هکش کردند و از نظر امکانات اصلا قابل مقایسه با سرویس ها ایرانی دیگه نیست (بهتره) تازه خبرا رو نخوندی مگه ، رمز 5 میلیون کاربر جیمیل فاش شده دوست عزیز ! من خودم تو elenoon عضو هستم ، کاملا راضی ام .

    به یک بنده دیگه
    از نظر و راهنماییتون متشکرم
    من از همون افتتاح چاپار از این سویس استفاده کردم و راضیم و اکثر ارتباطات ایمیلی اصلیم رو هم از جی میل خارج کردم.
    در مورد النون امیدوارم همین طور که می فرمایید باشه.

  • یک بنده دیگه ...
  • کاربر عزیز rahro ..
    مطمئن باشید که خیلی بهتره

    سلام و ممنون از راهنماییتون :)
    ان شاءالله از لحاظ گرافیکی و رابط کاربری هم روز به روز بهتر میشه :)
    سلام
    به توفیق الهی را ه و بی راه با مطلب:
    «سازمان ملل یا سازمان دولت آمریکا؟!»
    در پاسخ به هجمه ها علیه استاد حسن عباسی به روز شد.
    یا علی
  • یک بنده خدای دیگه دیگه
  • انشالله موفق باشید.
    من هم استفاده کرده ام. سرویس خوب و رو به پیشرفتی است.
    من هم ی چن مدتیه از ای سرویس استفاده می کنم و تقریبا راضیم
    خوبی سرویسش اینه که نوآوری توش زیاده و فقط فقط ی سرویس ایمیل نیست و ی سری امکانات دیگه هم داره.
    در کل بنظر من چون تولید داخله واسه حمایتش بهتره که ازش استفاده بشه، به امید اینکه با این استفاده کردنامون بتونیم کمکی کرده باشیم و کم کم بتونیم تو زمینه IT تو دنیا حرفی واسه گفتن داشته باشیم.

    انشالله
    ممنون از حمایتتون. قطعاً بی تأثیر نیست.
    انشالله با امکانات و برنامه های جدید بتونیم کاربرانمون رو خوشحال کنیم.
    اخبارش رو در وبلاگم قرار میدهم.
    در پناه حق. یاعلی
    چهل صبح 
    سایتی برای منتظرات ظهور

    سلام

    وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم ما هم سربزنی عضو شی فیس کمپ www.facecamp.ir

    راستی وب تو با افتخارلینک کردم خوشحال میشم فیس کمپ باعنوان شبکه اجتماعی فیس کمپ لینک کنی

    www.facecamp.ir   راستی ادرس وبتو میتونی بزاری تو امضا پست بهترین مکان تبلیغ برای وبت اینم لینک دعوت نامه شخصی من از این طریق عضو شو

    http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359  فیسبوک ایرونی

    ثبت در وزارت ارشاد

  • مرکز مشاوره تلفنی کامپیوتر
  • با عرض سلام 
    سامانه هوشمند کشوری پاسخ گویی به سوالات ومشکلات شما در زمینه های 
    کامپیوتر ، لپ تاپ، تبلت ، اینترنت و...
    تماس از تلفن ثابت با شماره :  
    9099070345

  • علی صولتی
  • سلام دوست عزیز
    من به تازگی وبی بنام یکی از مداحان دلسوخته کشور زدم خوشحال میشم تبادل لینک کنید اگه مایلید من رو با نوای حاج علی لینک کنید و خبر بدید تا هر چ سریعتر شما رو لینک کنم
    اجرتون با امام حسین,
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی