بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

زیارت عاشورا

یاسمن
چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ

امروز صبح حسین عازم اردوی شرایط سخت شد. اردویی سه‌روزه شامل چادرخوابی، پیاده‌روی طولانی، خشم شب (!) و ... اصل اردو مورد بحث بنده نیست، لذا تشریح نمی‌کنم که چیست و چرا! هرچند، شاید بسیاری آشنایی داشته باشند. یکی از الزامات این اردو همراه نداشتن تلفن همراه است. همین مسئله موجب نگرانی و دلتنگی بیش‌تر برخی از خانواده‌های عازمین می‌شود. من نیز از آن جمله هستم.

صبح از حسین که جدا  شدم بسیار ناراحت بودم، خصوصاً که فراموش کردم با او خداحافظی کنم! در راه مدام به دوری فکر می‌کردم و اندوهگین بودم. دل‌شوره داشتم. کلاً دگرگون بودم. مدام به بی خبری فکر میکردم تا اینکه به دانشکده رسیدم. صدای زیارت عاشورا در سالن پیچیده بود. یَا أبَا عَبْدِ اللهِ ، لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزِیَّةُ ، وجَلّتْ وعَظُمَتْ المُصِیبَةُ بِکَ عَلَیْنا وَعَلَى جَمِیعِ أهْلِ الإسلام ، وَجَلَّتْ وَعَظُمَتْ مُصِیبَتُکَ فِی السَّمَوَاتِ عَلَى جَمِیعِ أهْلِ السَّمَوَات... پاهایم شل شد. به فکر فرو رفتم. خود را با همسران شهدا و به‌خصوص شهدای کربلا مقایسه کردم. اشک در چشمانم حلقه زد.

امان از دل زینب! و خاک بر سر من! اولی احساس بود و دومی فکر. چگونه زنان زمان جنگ و زنان زمان حسین (ع) جدایی و دوری و دلواپسی را تاب آوردند؟ چه بر آن‌ها گذشت؟ عجب صبری... و حالا من چه کنم که اگر گاه امتحان آمد روسفید شوم و روسفید کنم؟ من که با یک اردو منقلب شده‌ام چه کنم که جنگ مرا منحرف نکند؟

خدایا مقام همسران شهدا را متعالی بفرما...

الهی صبری چون صبر آنان به ما عطا کن...

پروردگارا ما را برای امتحانات سخت زندگی بپروران...                                                      

 


این مطلب با تاخیر منتشر شد.

روز ازدواج مبارک.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲۳ نظر ثبت شده است
  • حسین شاهدی

  • سلام
    به ما سر بزنید و تفاوت را احساس کنید
    به امید همکاری های بیشتر و بهتر
    http://www.313135.com/
    چه جالب... 
    ولی من هیچ وقت دوس ندارم همسر شهید بشم :(
    هرچند دوس دارم مادر شهید بشم...

    سلام

    همزمان با سالگرد ایام آغاز جنگ تحمیلی، آهنگ "دارا، سارا" با صدای
     ابراهیم شیشه گر ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد....

    http://zareh.blog.ir/post/573
    سلام
    خدا برایتان حفظشان کند
    ولی
    آدم در شرایط سخت است که می فهمد چقدر بی صبر و کوچک است. 
    برای خودم عرض می کنم
    واقعا باید قصه ی صبر را از عاشورا بارها بیشتر از تشنگی و مظلومیت بخوانیم...

    دعوتید به خواندن "حقیقی تری حقیقت"

    سلام
    ممنون
    بله دقیقا همینطوره
    خدمت میرسیم
    سلام

    حس شما رو درک میکنم. کاملا. اما خدا خودش حواسش به دل همه هست.

    سلام
    ممنون
  • سید اسماعیل موسوی
  • سلام عزیزم . وب خوبی داری . دمت گرم . ب وب منم سر بزن .
    a2mbeat.blog.ir
  • مدیر فروشگاه اینترنتی ایران
  • سلام سایت بسیار خوبی داری .دوست داشتی به سایت ما هم بیا .در سایت ما میتونی تبادل لینک هم انجام بدی
    منتظر دیدارت هستیم
    موفق-سلامت و شاد باشی
    سلام
    اگه دنبال مطالب جدید و جالب تو موضوعات مختلف علمی ، فناوری ، هنری ، سرگرمی و دیگر موضوعات جذاب هستی ، به سایت جالب سر بزن !
    http://jaaleb.ir
    ممنون

  • امیرحسین افشاری
  • آخرین آموزش های بازی clash of clans پر مخاطب ترین بازی آنلاین اینترنتی در وبلاگ
    http://clash-of-clans-game.blog.ir
    بـــازے هایماטּ زیاב شد!

    خــــــوابهایماטּ زیاב شد!

    لبــاس هایماטּ زیاב شد!

    دوستــــــانماטּ زیاב شد!

    عمـــــــــــرماטּ زیاב شد!

    گناهانمــــــــاטּ زیاב شد!

    زبــــــــــــــانماטּ دراز شد!


    کاش...

    تقوایمان هم زیاد میشد!
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی آرسام
  • وب و مطالب زیبایی دارید

    سلام

     

    سکوت نکنیم.... 

     

    سکوت یعنی خیانت محض....

     

     http://zareh.blog.ir/post/584

  • خوشنویسان نوین
  • خوشنویسی با خودکار را بیاموزیم


    انجمن خوشنویسان نوین با بیش از ۲۰ سال تجربه در آموزش خوشنویسی با خودکار


    تلفن تماس:

    ۰۲۱۶۶۴۰۳۸۰۳


    khoshnevisannovin.ir

  • خادم الحسین
  • سلام.
    با طرح یک سوال به روزیم.
    ممننون میشم اگه لطف کنید مراجعه کنید و پاسخ بدید...
    التماس دعا
    یا زهرا

    سلام خسته نباشید

    ساییتتون خییییییییییییییییییییییییییییلی برام مفید و جذاب بود.

    ی پیشنهاد دارم بیا توی شاکه ی اجتماعی حرف تو حرف عضو شو.بچه هاش خیییییییییییییییییییییییلی با هالن!!

    www.harftoharf.ir

  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    http://sarbaz0.blog.ir/
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    با سلام
    پرتال همه چی تمام " بی خونه ، خونه ای برای همه " افتتاح شد.
    1- بخش اصلی سایت : مشاوره ، پرسش و پاسخ رایگان در هر زمینه ای
    2- بخش خانه و خانواده ( زناشویی ، روانشناسی ، آشپزی ، مد و زیبایی ، خانه داری ، پزشکی و سلامت و ... )
    3- بخش طنز و سرگرمی ( جوک و اس ام اس ، ترول ، شعر و داستان طنز ، بازی و معما و... )
    4- بخش دانلودها و فناوری اطلاعات ( کلیپ ، آپدیت ها ، گیم ،‌بازی ،‌ موبایل ،‌کامپیوتر ، وبلاگ نویسی ، ابزار وبلاگ نویسی و... )
    5- بخش سینما و موسیقی ( عکس هنرمندان ، تلویزیون ، بیوگرافی هنرمندان ، کلیپ ها و...)
    6- بخش کتاب و ادبیات ( رمان ،‌ داستان کوتاه ، شعر ، قطعه ادبی ، معرفی کتاب ، مصاحبه ، کتاب های pdf و... )
    7-بخش مذهبی ( مقالات ، قرآن و ادعیه ، اعیاد دینی ، ویژه نامه ها ، محرم ، رمضان و... )
    8- بخش مقالات تخصصی ( فنی و مهندسی ، انگلیسی و .... )
    و سایر مطالب که همه و همه در پرتال بی خونه ، خونه ای برای همه قابل مشاهده است.

    در صورت امکان مارا با نام پرتال تفریحی همه چی تمام یا پرتال تفریحی بی خونه ، خونه ای برای همه لینک کنید.
    http://bikhone.ir
    ما که دیر اومدیم اینجا.
    ولی مطلب یا بهتره بگم تذکر خوبی بود.
    محرم ما رو یادت نره یاسمن بانو. ب حسین اقا سلام منو برسونید. و اگه اومدید قم خبرم کن ببینمت :)

    شما خیلی خوش آمدید!

    محتاج دعای فراوان هستیم.

    اگر طلبیدند، حتماً:)

    سلام
    محرم رسید و ...
    التماس دعا در این ایام

    این لینک را درباره ی همسر شهید اندرزگو حتما ببینید

    ما هیچیم در برابر چنین زنانی

    تو را نیز عاشورایی است ...

    قافله ی عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:

    "کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کربلا ..."

    این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند

    و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

    ....... و تو 

    ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون

    در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای،

    نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه ی خون توست

    و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک ازپای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش

    هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکانِ ولایت ملحق شوی

    و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی

    و در رکاب امام  عشق به شهادت رسی ...


    "برگرفته از کتاب فتح خون...شهید سید مرتضی آوینی"



    سلام
    لایک!
    دم شما گرم
    دست من گیر که این دست همان است که من

    سالها از غم هجران تو بر سر زده ام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی