بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

وقتی هنگام جارو کردن هم فکر کنی:

کوتاه
شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ

لوله‌ی جاروبرقی را از جنسی میسازند که راحت صدا بدهد تا وقتی جارو میکشی با اندک جسمی که واردش میشود صدایش درآید؛ به این ترتیب حس خوشایندی نسبت به جارو کشیدن داشته باشید و همچنین از جاروبرقی خود راضی باشید...

بدم میاید که با انسان، حیوانی برخورد میکنند.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۷ نظر ثبت شده است
  • http://naghleghol.ir/
  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکر نقل قول


    سلام
    ممنون از لطف شما
  • امیرحسین شمسایی
  • سلام
    نکته جالبی بود. اتفاقا منم دقت کرده بودم...

    سلام علیکم
    لطف دارید. دم شما که گرم است.
    سلام دوست عزیز به وبلاگ طراحی بنر من سر بزنید خوشحال میشم.قیمت تمامی بنر ها ارزان است.
    جالب بود ... تا حالا بهش فکر نکرده بودم

    ممنون :)
    واقعا جالب بود.                                         


    ممنون :)
    با عرض پوزش ولی کمی نگاهتون به این قضیه منفی بوده
    البته حس خوشایند رو درست فرمودین
    ولی من شخصا که از این صدا به عنوان ابزاری برای تشخیص تمیز شدن یا نشدن استفاده میکنم
    سلام
    قبلا به همچین موضوعی توجه نکرده بودم، و حتی الان هم متوجه مقصودتون نمی شم :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی