بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

برای خودمان است...

متفرقه
شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ

من واقعا آدم بی‌اعصابی هستم! هرچند تحلیل دیگری درباره من وجود دارد که من خیلی با اعصابم! البته این دو تا تحلیل از دو نقطه‌نظر کاملا متفاوت هستند. مثلا در مباحثه با یک سری افراد بی‌اعصاب هستم امّا مثلا در مقابلِ یک سری سختی‌ها و مشکلات (مثل سختی‌های شغلی و درسی) اصلا عین خیالم نیست. یکجور جمع نقیضینی است بالاخره.

کلا از آنجایی که در بحث با برخی افراد بی‌اعصاب هستم، سعی میکنم با این افراد بحث و استدلال هم نکنم. بخش بزرگی از این دسته که مرا بی‌اعصاب می‌کنند دوستان لیبرال ما هستند.

یکبار در آن زمان که حضرت آقا درباره‌ی فرزند‌آوری صحبت کردند، دوستی از دوستان لیبرال طبق معمول داشت عقاید ما را مسخره می‌کرد و چپ و راست دلایل خودش را میاورد که:

آره. اون خامنه‌ای هم اینو گفته تا نیروی کار درست بشه دیگه. دلش به حال مردم نمیسوزه که با این وضع زندگی‌ها. دلش می‌خواد تولید زیاد بشه

و این دست حرفهایش را یک‌ریز ادامه داد و آن یکی لیبرال دیگری هم تأییدش می‌کرد و منم آن گوشه‌ی رینگ، زخمی و بی‌رمق افتاده بودم و حوصله‌ی وارد شدن به بحث را نداشتم. تا اینکه بالاخره اعصابم خرد شد! اعصاب است دیگر. برگشتم گفتم:

- آقاجان. شما مشکل اقتصادی داری؟

گفت: بله. همه دارن!

گفتم: پس اگر بخوای فقط یه بچه میاری دیگه؟

گفت: قطعاً! یدونش هم زیاده!

گفتم: خوب پس الحمدلله. با این وجود ما انشالله بچه زیاد میاریم و نسل صالحین زیاد میشه و نسل مفسدین از بین میره.

چشمانشان گرد شد و به مِن مِنی افتادند و منم تا دیدم اینها دوباره دنبال جواب هستند از دوستان خداحافظی کردم و در اوج از میدان گریختم!

الغرض:

واقعیتی است. هرچه دوستان لیبرال‌تر باشند خودشان بیچاره‌تر می‌شوند. به عینه می‌توانید دور و برتان را ببینید. هر که واقعاً حزب‌الهی‌تر است، خودش راحت‌تر زندگی می‌کند و قطعا راحت‌تر جاوید می‌شود. (البته حزب‌الهی بودن به قیافه نیست. حزب‌الهی واقعی منظورم است نه یک واژه‌ی ظاهری و بی‌هویت.) آنها هم که لیبرال‌تر هستند زندگی‌های بدتر، ازدواج‌های بدتر و بچه‌های بدتری دارند. این خوب و بد بودن جنبه‌ی مادی را شامل نمی‌شود. یک حزب‌الهی را می‌بینید در اوج مشقت و سختی ولی سکینه دارد امّا ممکن است لیبرال‌ها پول‌دار باشند، دکتر مهندس باشند ولی سکینه نداشته باشند. یا شاید یکی را در غرب ببینید که سکینه دارد؛ پس بدانید او  هم به درجاتی حزب‌الهی است! لیبرال نیست! اباحه‌گرا نیست بلکه قیود عقیدتی اخلاقی دارد که همان‌ها نجاتش داده‌اند.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳ نظر ثبت شده است
پس این بازار لیبرال ها چه دارد که عده ای اعم از انقلابی واداده و آیت الله بگیرید تانسل جدید و دهه هفتادی و هشتاد و ... اینطور پایش ایستاده اند؟ تناقضش را، بی ثباتی اش را و از همه مهم تر بی عرضه گی اش را نمیبینند و پایش‌ ایستاده اند
خدا عاقبت همه مان را به خیر کند ان شاالله

نوشتم که ممکن از چه داشته باشد
اما قطعا سکینه ندارد
خیلی خوب جواب دادین.....
از نظر من وقتی امام خمینی گفت نسل پیروان من در گهواره ها هستند از بچه های حذب اللهی میگفت ک الان اماده و گوش ب فرمان امام خامنه ای هستند تا نسل اسلام را حفظ کنند

ممنون :)
جواب جالبی دادید
فرصت کردید به ما هم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی