بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

از فواید رفاقت

متفرقه مدیریت
يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۹ ب.ظ

سمپاد شاید مهمترین مزیتش برای مثل منی، دوستانی بود که برایم داشت. کسانی که سرشان به تنشان می‌ارزد و هرکدام به شکلی در جایی به شیوه خاص خود زندگی میکنند. البته در همان سمپاد هم ۶۰ درصد افراد با دغدغه‌های عادی هستند اما آدمهای خاص و دوستان خاص ییشتر پیدا میشوند. دوستانی که در دوران دانشجویی مثل‌شان را پیدا نکردم یا حداقل خیلی کمتر پیدا کردم. بهترین دوستانی که دارم از همان دوران هستند. البته برای درون‌گرایی چون من، دوست مفهوم پیچیده‌ای است!

خوبی دوستان سمپادی این است که هرکدام در جایی هستند، چه ایران چه خارج و دایره‌ی ارتباطات مؤثر آدم را گسترده و متنوع میکنند. از کسانی که تاجرند و کف بازار و از چین جنس میاورند تا مهندس عمران و معمار و برنامه‌نویس و فارم‌دار و بورسی و پزشک و دندانپزشک و داروساز و شتابدهنده‌دار و فیلسوف و حتی محیط‌بان!

دیروز در پرسیس‌ژن به دیدار یکی از کسانی رفتم که دورادور در دبیرستان با او آشنا بودم. دکتر مهرداد مصطفوی‌پور، سال پایینی ما بود و داروسازی شیراز خواند و حالا مدیر اجرایی شعب شتابدهنده پرسیس‌ژن است. از اینستاگرام دوباره پیدایش کردم و اینستاگرامر فعالی بود (چند روزی است دی‌اکتیو کرده). دو ساعتی در پرسیس‌ژن با او گفتگوی مفصلی داشتم و با این شتابدهنده آشنا شدم. دریاره‌ی شرایط امکان راه‌اندازی یک استارتاپ دارویی در یزد گفتگو کردیم.

به نظر شما میتوانیم یک استارتاپ دارویی نقلی در یزد راه بیاندازیم؟

View this post on Instagram

A post shared by Hossein Bouzarjomehri (@h_bouzarjomehri) on

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳ نظر ثبت شده است

من به عنوان سرمایه‌گذار می‌تونم کنارتون باشم و پیش پیش هفتاد درصد سهم می‌خوام :))))


عزیزی برادر... چرا که نه! پول از شما کار از ما!

سلام

چرا که نه...از یه جا باید شروع کرد

ولی خب بی گدار به آب نباید زد..توصیه اکید میکنم فایلهای استاد شعبانعلی در مورد راه اندازی استارتاپ رو حتما گوش کنید

راستی سمپاد هفتم بودید یا نهم؟ برای قبولی در سمپاد چه کاری انجام دادید؟

چقدر در آینده شغلی تون موثر بود؟ اگر بازم هم برمی گشتید به اون زمان انتخابش میکردید؟


سلام
ممنون. اگه میشه لینک فایلهایی که گفتید رو بدید خیلی خوبه
والا سمپاد هفتم یا نهم یعنی چی؟‌ :دی
برای قبولی هم یک سری کتاب تست ریاضی و علوم بود زدم که خوب بود. اگه اشتباه نکنم مال ریاضیش اسمش 20 آزمون بود. کتابهای خوبی بود ولی خیلی زیاد هم تست نزدم. در حد 2-3تا کتاب تست.
والا نه بنظرم سمپاد تأثیر خاصی توی کار آدم نداره. مهمتر از اون دانشگاهه. و البته کلا بنظرم خیلی توی ایران علم و دانش مهم نیست. یک لیسانس و فوق لیسانس با رشته مورد علاقه و مورد نیاز جامعه که بازار داره گرفته بشه و بعد آدم بره تو بازار.
  • مهدی جاویدی
  • محمدرضا شعبانعلی

    https://motamem.org

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی