بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

پیشنهاد: طراحی تی شرت

متفرقه
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵ ب.ظ

این آدرس را ببینید:http://picuu.com/creator.

طراحی تی شرت یکی از چیزهایی است که خیلی به آن علاقه مندم ولی فرصت و امکانش نبوده. جدیداْ با سایتی به نام پیک یو یو آشنا شده ام که این کار را به راحتی انجام میدهد و میتوانید یک عکس را آپلود کنید و روی تی شرت بگذارید و همانجا بخرید که این کار کمتر از نیم ساعت انجام میشود. ولی هزینه اش زیاد است. مثلاْ یک تی شرت را ۱۷هزار تومان میفروشد. در آنجا یک فروشگاه هم میتوان زد. وارد سایت که بشوید راحت همه چیز را یاد میگیرید.

یک فروشگاه زده ام ولی زیاد نمیتوانم رویش کار کنم. اگر هنرمندی پیدا شود و طرحهای دینی و عقیدتی مناسب تولید کند خیلی خوب است. طراحی تی شرت بکند ولی چون قیمتها در این سایت کمی گران است جای دیگری چاپ کند یا هر کار دیگری. حتی طراحی خالی در این سایت هم به نظر خوب است. با جملات ساده میتوان طراحی های زیبا انجام داد. مثل جملات قصار. چند روز پیش مسافرت رفته بودیم چالوس و نمک آبرود. در جنگل تابلوی زیبایی دیدم با این عنوان : طبیعت را دوست دارم و خالقش را بیشتر. دیدم این جمله چقدر زیباست و توانایی این را دارد که روی تی شرت برود. همین شد که در سایت پیک یو یو فروشگاهی باز کردم با نام خالق و تی شرتی با همین یک جمله در آن گذاشتم: I Love Nature but more its Creator. یک جمله خیلی ساده و زیبا.

از این جملات و کارهای گرافیکی ساده و زیبا و در عین حال معنوی، زیاد میشود کرد. متاسفانه در این طیف کارها بچه های مذهبی فقط بلدند عکس ایت الله خامنه ای و یا شهدا را زودی بچسبانند روی تی شرت و تی شرت مثلاً مذهبی تولید کنند! اینجوری که نمیشود فرهنگ دینی تولید کرد.

سایت این است: www.picuu.com و فروشگاه من نیز : http://picuu.com/creator

اگر هنرمند خوش ذوقی فروشگاهی در این سایت زد من را نیز خبر کند. اگر بتوانم کمک نیز میکنم.

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۴ نظر ثبت شده است
سلام دوست خوبم
وبلاگت رو به طور کامل مطالعه کردم
جالب بود و باید ازت به خاطرش تشکر کنم
من
اینبار با یه پست استثنایی به روز هستم
اگه حوصله داری همین الان بیا وبلاگم
اگه اومدی اولا قدمت روی چشم
بعدشم یه خواهشی که دارم اینه که وقت بذاری واسه خوندنش و احساس عمیق قلبت رو بعد از خوندن مطلب واسم بنویس
تو یه جمله
یه کلمه
یا یه مقاله
منتظر نظر قشنگت خواهم بود
ممنونم
کارتونو دیدم.تمیز در اومده.بعد برا همرنگ کردن پس زمینه ی تی شرت با پس زمینه ی متن یا عکسی که میزارین چی کار می کنین؟

یاعلی
جمله خوبی بود
یک جوری ساده وقشنگ بود
فکر میکنم برای تصویرش یک عکس از طبیعت بگذارید بد نباشد ...
یاعلی
سلام آقای بوذرجمهری...وقتتون بخیر...ببخشید من می تونم از تون کمک بخوام؟می خواسم ازتون خواهش کنم اگر می تونید من و دوستم که علاقمند به شرکت در کلاسهای آقای عباسی هستیم، راهنمایی کنید ....ممنونم


یاعلی
Knowledge is the knowledge that you don’t have any knowledge.

دوست دارم این جمله رو تی شرتم باشه!

یاعلی
  • اطلاع رسانی بلوغ
  • سلام. چت خواندنی بلوغ با یک دختر دانشجو منتشر شد .(ظلم هایی که در خلقت به دخترا شده).
    وقت کردین سری بزنید.
    ضمنا اگر نمی خواهید به روز رسانی های بلوغ رو بهتون خبر بدیم حتما اعلام کنید تا با اصلاح لیست دعوتی های بلوغ دیگه مزاحم نشیم.
    بسیار بسیار ممنون. :)
    Knowledge is the knowledge that you don’t have much knowledge.
    درست میگید شاید اینجوری بهتر باشه.
    ایده خیلی جالبیه ؛
    انتقال غیر مستقیم پیام خیلی بهتر جواب میده تا مستقیم
    سلام
    نمی دونم چرا احساس خوبی نسبت به این مسئله ندارم.
    شایدم دارم اشتباه می کنم، نمی دونم!
    اما از اینکه بخوام تصور کنم که آدما رو توی خیابونا با کلی جمله و عکس روی لباس ببینم برام اصلا جذاب نیست.

    البته همه که اینگونه لباس نمیپوشند. ولی وقتی تعدادی اینگونه لباس پپوشند با جملاتی زیبا که ما را به یاد خدا بیاندازد آیا زیبا نیست؟ اگر همه اینگونه لباس بپوشند که مسئله لوث و عادی میشود و زیبایی ندارد.
  • حسین بوذرجمهری
  • به محمد:
    آقا جمله درخواستی روی تی شرت در فروشگاه حی و حاضر هست. منتظر خرید شماست! :دی
    یاعلی
    سلام
    خسته نباشید.
    کار بسیار جالب و شایسته ای است ولی اولین چیزی که به چشم می آید "No gad" نوشته شده روی آن است! این عبارت درشت نوشته شده در وسط و بسیار جلب توجه می کند ولی "الله" پایین است و مثلا روی تی شرت اولی در مقابل "No gad" اصلا به چشم نمی آید! اگر صلاح می دانید الله را درشت تر و "No gad" را کمتر در معرض توجه قرار دهید.
    موفق باشید.

    یاعلی
    سلام.
    درسته ولی من اونقدر از دیدن همین عبارت شوکه شده بودم که پی بقیه اش نرفتم!! مدتی روی همین عبارت مکث کردم و چون برام حل نشد و احساس میکردم اگر نکته ی مهمی باشد باید در همین درشت ترین عبارت باشد ادامه اش را نخواندم! هرچند بعد متوجه اشتباهم شدم! گفتم شاید برای دیگرانی هم اتفاق بیفتد. مثلا اگر توی خیابون یکی که این تی شرت رو پوشیده سریع رد بشه چیزی که دیگران می بینند فقط No God است!
    در هر صورت برای شما در راه اسلام آرزوی موفقیت دارم.

    بنده نیز آرزوی موفقیت دارم برای شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی