بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

برف

کوتاه
يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۵۷ ق.ظ

شکر خدایی راست که بی هیچ نمونه، خلقت را رقم زد
{تهران،یک روز برفی}

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱ نظر ثبت شده است
  • س.ط. عبدالسلام
  • سلام برادرم

    در ابتدا فکر کردم قصد داری از عبارات قرآن و روایات به‌جای عناوین کلیشه‌ای وب‌لاگت استفاده کنی که کاری بسیار زیبا و جالب است و بسیار به دلم نشست.

    اما الان که کمی از آن ابتدا گذشته احساس می‌کنم این‌طور نیست و به نوعی عربی‌مآبی بی‌دلیلی در وبلاگ موج می‌زند. احساسم این است برخی جاها دیگر به قرآن و روایات نمی‌چسبد و صرفا گرته‌برداری از زبان عربی است.

    وبلاگ تو یک پایگاه فارسی است و من برای استفاده از واژگان عربی بر در و دیوار وبلاگ به جای فارسی توجیهی پیدا نکردم.

    اگر کمی توضیح بدهی ممنون می‌شوم.

    خدا پناهت باشد.


    سلام
    از آن موقع تا حالا فقط سه تا کلمه اضافه شده
    یکی، تعقیبات، دیگری رأی و دیگری قل

    تعقیبات که نیاز به توضخ ندارد

    قل را دوست دارم. مرا یاد قرآن میاندازد. قل زیاد داریم

    فقط یک رأی مانده.
    در مورد رأی توضیحی ندارم. شاید از کلمه "نظر" خوشم نمیاید! البته شاید!
    احتمالاً راست میگی. این رأی به دل خودمم نمیشینه. همون "نظرش" میکنم!

    در پناه حق
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی