بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ والسابقون

هنر
سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۱۲ ب.ظ

 وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ اُوْلَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ

نظر شما چیست؟

تا کنون ۴ نظر ثبت شده است
با سلام

باز هم مطالب زیبا و عالی دارید و بهتون تبریک عرض میکنم از وبلاگ من دیدن فرمایید .
لینک : http://rahasan.blog.ir/

با تشکر رهاسان
  • عمار(معراج حضور)
  • سلام فایل را خواندم و حض کردم خدا کمکتان کند هی ای کاش دانشجو بودم! من هم ثبت نام می کنم انشا الله در این راهی که برداشتید موفق باشید نمی دونم چگونه اما اگر توانایی در من باشد از کمک دریغ نمی کنم چند وقتی نبودید دلمان آش و لاش بود منتظر متن های نسبتا طولانی شما هستیم
    یا علی


    لطف دارید جناب
    انشالله بزودی خدمتتان متعرض میشوم!
    یاعلی
    و بنا شد که دلم را چه کنم ؟یادم نیست .. !
    .
    Up شد دفترچه زندگیمان
    .
    تا اونجایی که لازمه تو پروفایل ذکر شده.
  • محمد طلبه ای از ...
  • سلام
    جالب بود
    چرا 72 کیلومتر ؟ دور نیست؟

    سلام
    لطف دارین
    اتفاقاً خیلی فکر کردم که اصلاً رو تابلو چی بگذارم.
    اصلاً الله باشه یا مثلاً جنّت!
    به این فکر کردم فاصله اگه زیاد باشه خوب نیست.
    ولی خوب، دیدن یه عددی بگذارم که حداقل دو رقمی باشه تا به جادّه بیاد و بعد دیدم عدد 72 به نظر کمی زیبا و مقدّس میاد.
    با این اوصاف شد که تابلو اینجوری از آب درومد.
    در کل هم چون شماتیک است، همچون مثال، در آن مناقشه نیست
    در پناه حق
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی