بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

فصل اوّل: سپندار مزد

دفتر جغجغه
پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۶، ۰۴:۱۴ ب.ظ

آتش در دل فکن برپا کن صد شرر

                                     سوزان کوبان شکن بر کش جامی دگر

                                                                              زین شام و زین پگاه

                                                                                                      جانی دیوانه خواه

***

با من بیگانه ای خویشم خوار و خموش

                                      زهرت در خون من بادا همار موش

در سکوتی ماتم افزا

                                         من کناری و مرغ شیدا

با من ای دل خسته گوید

                                            از چه بنشسته ای تو تنها

***

عشق یاری در دل دارم

                                               میدهد هر دم آزارم

شکوه ها بر دل دارم

                                             می گریزم از رسوایی

می ستیزم با تنهایی

                                           جام نوشین بر لب دارم

مرغ شیدا بیا بیا شاهد ناله هزینم شو

                        با نوایی به روز وشب هم صدای دل غمینم شو

ای صبا گر شنیده ای زار قلب شکسته ام امشب

                                با پیامی به او رسان رهگذار دل هزینم شو

 

لحظه ای آسمان تو بنگر چهره ارغوانی ام

با غم عشق او خزان شد نو بهار جوانی ام


روز ولنتاین همه تو مدرسه فکر میکردند باید حتما یک دوست دختر داشته باشند که بهش چیزی بدهند. انگار زمانه بر عکس شده. داشتن دوست دختر تا چندی پیش ماییه ننگ و حال نداشتن آن ماییه ننگ شده.

ای کاش به هوش آیند ملت . به اسلام واقعی برسند.

همه چیز عکس شده. برخی فکر میکنند عاشق شدند. از اسلام مانده اند. شاید بیت شعری که مینویسم ارزش شعری نداشته باشد و مشکلاتی از جمله قافیه داشته باشد ولی از این مغز جوان چیزی بیشتر برای جوانان برون نمیتراود.

این چه عشقی ایست که در من غوغا میکند

این چه شوری است در دلم که چنین مرا بی تاب میکند

عشق میباید بود درفکر و ذهن

لیک نه در این سن که شاید مرا دیوانه کند.

سپندار مزد مبارک.

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳۶ نظر ثبت شده است
سلام
مثه همیشه مطالبت عالیه
موفق باشی
  • محمدرضا باقری
  • کاشکی واقعیت رو باور میکردی ... رفیق...
    کاشکی ...

    فک می کنم خیلی بی وجودم تا وقتی من رو نبخشی ...
    ولی منتظر اون روز می مونم ...

    شاد
    سلام....
    من از بر خورد امروزم از تو معذرت میخوام ...
    امیدوارم که بتونی منو درک کنی...
    من فقط به خاطر تو و همه ی بچه ها این ها رو بهت گفتم...
    من فقط می خواستم که ابرومون نره....
    در کل اگه منو ببخشی ممنونت میشم...

    دوست دارم....
    بوس بوس بوس بوس بوس بوس
    فعلا"............با بای..
  • محمد صابر نی ساز
  • سلام جیگر طلای خودم
    خوبی عزیز؟
    یه سر بزن
    یا علی
    http://www.jamesh-kon.blogfa.com/
    از دوستان گلم که خیلی ممنونم.
    من رو که میشناسن دوستان.
    من کی کینه ای بودم؟؟؟

    همتون رو دوست دارم. از هیچ کس هم گله ای ندارم.

    صابر جون و سعید جون. همتون رو دوست دارم.

    و البته باقری جون. من تا ماجرا رو از دهن یک آدم راست گو و بیطرف نشنوم باورم نمیشه. ماشاالله شما که همیشه راستشو میگین.
    اقا جعفر باور کن ...
    باقری دروغ نمیگه.
    تو ذاتش دروغ گویی نیست...
    وقتی میگه معذرت میخوام یعنی معذرت میخواد دیگه ...
    چقدر کینه دارین شما دیگه ...
    باقری همیشه خوب و بامعرفت بوده و هست.
    یک کم بیشتر فکر کنین و انقدر اذیت نکنین.
    ها چی شد من سر در نیاوردم...انگار امروز کلا نمیخوام از چیزی سر در بیارم
    من که گفتم کینه ای نیستم.
    بده میخوام حقیقت رو بدونم؟

    خوب آخه یک جای کار لنگ نمیزنه؟ اگه لنگ نمیزنه پس چرا از گفتن حقیقت اینقدر فرار میکنن.
    بده؟

    من تا حقیقت رو از یک صادق نشنوم باورم نمیشه. کارم کار اشتباهیه؟

    اگه از حقیقت نمیترسن پس چرا نمیگن.
    ای بابا.
  • محمدرضا باقری
  • میدونی شاید این واقعیت تا اخر عمر فاش نشه ...

    یعنی نمی خوای ببخشی ...
    اگه این حقیقت فاش نشه. احتمال میره که باز هم همچین اتفاقاتی بیفتد و به خیال آنکه حقیقت فاش نمی شود
    عقل من حکم میکند تا وقتی مطمئن نشدم که حقیقت کدام است و طرف مقابل دیگر از این خطاها نمیکند با چنین شخصیتی دوستی برقرار نکنم.

    والسلام
  • محمدرضا باقری
  • اقا اصلا دوستی نکن و جونم خلاص ...
  • محمدرضا باقری
  • تصمیمت عوض نشد ، بابا چقد بگیم معذرت ...

    نمدونم به خدا ... می بخشه ... شما بگید ...
  • محمدرضا باقری
  • هر وقت تعلیق یکجانبه ی شما تمام شد ما را در جریان قرار دهید ...

    نمدونم به خدا ... تعلیقه ... شما بگید ...
    منم نظر دادم
    همین
    فقط اقای باقری اینجا نظرنمی دن؟؟؟؟؟//
    یک سوال میپرسم لطفا جواب بدین .
    باقری چرا دیگه نت نمیاد ؟ مدرسه میاد ؟ حالش خوبه ؟
    باقری نت نمیاد؟؟؟

    منم نمیدونم والا.
    پریروز تو مدرسه اومد بهم گفت ببخشید.خیلی خوشم اومد از این حرکتش.
    نمیدونم چرا نمیاد نت. شاید میاد. نمیدونم والا.
  • فزرانگان بوشهر
  • سلام
    مرسی که به وبلاگم سر زدی
    من دوباره آپ کردم
    خوشحال می شم سر بزنی
    راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟
    حتما خبرم کن
    فعلا بای
    خب بهش بگو یک نظر تو وبت بده تا مطمئن بشم نت میاد . لطفا !
    اگه دیدمش حتما میگم.
    فقط همین و میگم بازم مثل همیشه عالی و قشنگ بود
    گفتی بهش که بیاد نظر بده ؟
    سلام

    با جنگ جهانی سوم بین دو دبیرستان چطورین ؟؟؟؟

    هر کی نیاد نا مرده

    بای
    دکتر جون بهبش گفتم.
    اونم شنید حالا دیگه با خودشه.
    من وظیفه ام رو انجام دادم.
    مرسی جعفر جون ...
    جالبه اصلاتوبه اندازه ی دوستات معروف نیستی که اومدی توی وبلاگ ماوگفتی ماپسرامعروفیم توروهیچکی حساب نمی کنه
    من اصلاازشماهاخوشم نمادفقط به خاطراسراردوستام نظردادم
    بای
    سلام
    آفرین حرف دلمو گفتی
    خیلی ها فکر میکنن عشق حتما باید با جنس مخالف باشه...
    سلام
    آفرین حرف دلمو گفتی
    خیلی ها فکر میکنن عشق همیشه باید با جنس مخالف باشه
    جواب به یک دوست.

    پیام دریافت شد!

    و حتما فرمایشات درون چشم ما جای خواهد گرفت.
    در ضمن. خواهشا اینجوری درمورد من فکر نکنین.من اصلا اونجور تصوری از شما نداشتم و ندارم. و کاملا هم از شما معذرت میخواهم. من تا جایی که بتونم از حق طرفداری میکنم چه حق دوستم باشه چه دشمن خونیم!

    بالاخره نمردیم و یک نظر از شما توی این وبلاگ دریافت کردیم! جای بسی شور و شعف دارد.

    باز هم به ما سر بزنید و ببخشید که دیر جواب شما رو دادم چون دیر متوجه شما شدم.(دیر خوندم)

    به سلامت.
    این دوست کیه ؟
    خوب اگه میخواستم میگفتم اسمشو.
    حتما طرف دوست نداره بگم دیگه.
    خب یک جور مخفف بگو !
    قول میدم نفهمم کیه ! یکجور بگو که فقط خودت بفهمی . ولی حتما بگو !
    چرا نظر اون بنه خدا رو پاک کردی ؟
    معلومه امروز مدرسه نرفتی که هم قالب گاد او سمپاد رو عوض کردی هم نظر این رو پاک کردی ! فاینال داری ؟
    گاد او سمپاد که به هم ریخته . دیگه نظر بدهید هم نداره . بابا قالب به اون قشنگی داشتین چرا عوض کردی ؟
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    نوشتم که چرا عوضش کردم.

    در ضمن حدس شما کاملا درست بود. امروز فاینال داشتم. عجب فاینالی هم.
    من نمی دونم کی میاد این وبلاگ الکی تو رو می بینه؟
    نمی خواد بوتم کنیا!!!
    سر بزن نامرد
    لینکت کردم...
    لینکم نکردی...
    ---------------------------------------------------------------------------------
    دچار کرم گرفتگی مزمن شدی؟؟؟ من که دعوتت نکردم. بیا اینم لینک.
    عزیز من. من این وبلاگ رو محض رضای خدا ساختم و بس.
    هر کی خواست بیاد بیاد. بیخیال ما میشی؟
    به نظر شما نداریم؟
    من که این طور فکر نمیکنم
    یعنی یه دختر نمیتونه یه دختر دیگه رو از صمیم قلب دوست داشته باشه
    اسم این چیه؟
    اسم این همجنس بازیه!فهمیدی؟
    اسم چی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی