بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

حیرت

کوتاه
چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

آنچه مرا درباره خدا، به حیرت میاندازد

نه مهربانی و رحمت اوست نه عدالت و بخشایندگی او

بلکه هوش و ذکاوت اوست


پی نوشت: خدایی تنها تو را سزد که یگانه‌ای

نظر شما چیست؟

تا کنون ۴ نظر ثبت شده است
چرا؟

چون خدا خیلی باهوش است!
بیشتر تو ضیح بده خوب

دنیا خیلی زیرکانه اداره میشه. علاوه بر اینکه عاقلانه اداره میشه. و این زیرکی و هوش خدا برای من خیلی جالبه
شاید به خاطر اینکه کلاً از آدمای باهوش و زیرک خوشم میاد و در کل از فعالهای هوشمندانه و زیرکانه خوشم میاد. پس در نتیجه از هوشمندی و زیرکی خدا خیــــــلی خوشم میاد!

سلام حسین اقا.خوبی ؟

به راستی حق گفته اند که آدم یا یک کاری را نکند یا اگر می کند آن را درست و تمام و کمال و به بهترین وجهی انجام دهد.کاری که شما در مورد جشنواره ی وبلاگ دانشجویی جابربن حیان کشیدی را می گویم.واقعا از هر لحاظ  عالی کار کردی.یعنی به تعبیری من توان کارهای اجرایی و لجستیکی را در تو به شدت می بینم.امیدوارم این استعداد هایت را قدر بدانی و ارتقایشان دهی ان شاالله.پیش تر هم  دغدغه مند بودنت و الکی زندگی نکردنت  را گفتم که بسیار دوست می دارم.خلاصه دوستت داریم و مراقب خودت باش.

اما بعد ؛ در مورد گزارش مفصل و مبسوطی که در مورد جشنواره نوشتی و من دانلودش کردم ، باز جای تشکر و قدردانی و خسته نباشید دارد.البته در مورد وبلاگ خودم خیلی به من لطف داشتی و شاید  لیاقت اون همه واژه های قشنگ رو نداشته باشد.به هر حال و در مجموع دستت درد نکند.ضمن آن که همان روز جشنواره هم گفتم که اگر وبلاگ خودت را شرکت می دادی  حتما جزو نفرات برتر بودی.خسته نباشی.

یا علی


آقا سلام علیکم
ببخشید دارم دیر جواب شما رو میدم
متاسفانه چندی است مشغله بر سرم زیاد شده

آقا شما خیلی لطف داری. لیاقت اینهمه تعریف رو اصــــــلاً ندارم. یه کاری بوده که باید انجام میدادم. انشالله خدا قبول کنه. وظیفه بوده. خدا کنه وظیفه ام رو درست فهمیده باشم و درست ادا کرده باشم.
مشتاق دیداریم
قربان شما
یاعلی
انشای کامنت قبلی یه کم درب و داغون بود.معذرت

هیچم اینطوری نبود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی