بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

فصل دوم: آریان یا Chris De Burgh ؟

دفتر جغجغه
جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

یک هفته است mp4 player حامد رو گرفتم میخوام آهنگاشو بریزم رو کامپیوتر هی یادم میره.

بالاخره امروز صبح این کار رو کردم.

آلبوم جدید آریان تو لیست آلبوماش هست. یادم میاد اون اولین آلبومشون رو. گل آفتاب گردن. من کلاس اول راهنمایی بودم. چه خاطراتی که با اون آهنگا داشتم

گل آفتاب گردون هر روز به انتظاره دیدن یاره

اما خورشید رو پوشونده ابری که تاریکه و تاره

کامپیوترم یک چند وقته قاطی کرده. با کلی ضرب و زور داره فتوشاپ رو   ...  بالا میاره!!! حوصله ام سر رفته میام ببینم توی این آلبوم جدیدشون(با تو بی تو) چی میخوان بگن؟؟؟

موسیقی داره پخش میشه منم دارم کارمو میکنم.

آهنگا همون ریتمای همیشگیشون رو دارن. مثل همیشه حرف از عشق و فدا کردن جون و چرا رفتی و اگه برنگردی من میمیرم و از یادم نمیروی و ... از این مزخرفات!

آهنگ سوم رسیده. ییهو میبینم  Chris De Burgh(بخوانید: کریس دی برگ) شروع کرده داره میخونه! یک تعجب اساسی کردم! با خودم گفتم حتما دوباره کامپیوترم قاطی کرده. رفتم ببینم دوباره چی شده که یکدفعه صدای یک ایرانی میشنوم.

VOW

یک لحظه یخ کردم و از تعجب شاخ در آوردم. ولی کم کم خیلی حال کردم! باورم نمیشد.

واقعا آهنگش زیبا بود.

اول فکر کردم که از روی آهنگ کریس دی برگ رمیکس کردن یا بدون اجازه این کار رو کردند که با دیدن کلیپ تصویری این موسیقی کاملا ابهامم رفع شد. این گروه با دعوت کردن کریس دی برگ و همراه با او آهنگ دوستت دارم را ساختند.

البته یک نکته است که گروه آریان به عنوان خواننده مهمان از کریس دی برگ نام بردند که باید بگویم که هم شعر و آهنگ از خود او بوده و آنها تنها کاری که کردند نوازندگی ویولون و خوندن شعر فارسی رو بهش اضافه کردند.

پس باید مینوشتند.

                                               خواننده مهمان : گروه آریان!

البته همین کار آنها نیز جای ستایش دارد.

من به شخصه این آلبوم را برای سومین آهنگش گوش میدم!

و البته از شما شنونده گرامی هم خواهش میکنم که عشق و دوست داشتنی که کریس دی برگ ازش حرف میزنه رو با دوشت داشتنی که گروه آریان در آهنگای دیگه ازش حرف میزنن رو با هم مقایسه کنید.

شعر با مفهوم و پر مغز کریس با شعرهای تقریبا خالی از مفهوم گروه آریان!

کارگردان هنری کلیپ تصویری موسیقی دوستت دارم نیز یک خارجی است. خواهشا این کلیپ را هم با دیگر کلیپهای تصویری این گروه مقایسه کنید!

طبع هنر از چنین ایرانیانی برداشته شده. دیگر هنر نزد اینگونه ایرانیان نیست!

 Written by Chris de Burgh

There are those who think that love comes with a
lifetime guarantee, But we know from those around
us, that this may not always be, It's the simple
things that come between a father and a son, But
when they try to talk, the knives are out before
they have begun;

Well that was me, and I have seen the light that
shines for eternity, Because I learned to say the
words "I love you;"

So many hearts have been broken by the lies of
history, And so many arms are still open for that
final mystery; We must show respect for all the
rest, and what a man believes, And the one who
died upon the cross, well he is the one for me,
And he said "Come with me and you will see the
light that shines For eternity, be strong and
learn to say the words "I love you;"

And this endless road that we are on just keeps on
going round, But there's one destination that
always is here to be found;

So come with me, and you will see the light that
shines for eternity, Be strong and learn to say
the words "I love you," Be strong and learn to
say the words "I love you," the words "I
love you," The words "I love you," the words
"I love you."

Chris De Burgh - one of singers that I love

گروه آریان

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۷ نظر ثبت شده است
بگو ببینم جغجغه چند بخشه؟

مشتقه یا مرکب؟!

خلاصه هر چی که هست خیلی بامزه است...

بیشتر از اینکه آرامش بده میخندونه!!

آره راست میگی!
اصغری هم که به من گفت بزار جغجغه برای شوخی گفت.
منم در نگاه اول فقط خندیدم

شاید اصلا کریس دی برگ با آریان قابل مقایسه نباشه
Ok
oK
ok
OK










  • محمدرضا باقری
  • راسش تو وبلاگ توفان ارام یه پستی زدن که ارزش خودم ندیدم اونجا نظر بدم اومدم اینجا یه چیزی بگم :
    اونم اینکه خیلی تو لفافه توهین کرده ، ولی مهم نیست ! فک نمی کنم ارزش کسی با خیال بافی های یه نفر زیره سوال بره !
    همین ! شاد !
  • بچه ی طوفان آرام
  • بابا جونم سلام.
    متنت عالی بود.ما همیشه ساپورتت میکنیم.تشخیص کجاخوندنش به تو مربوط نبود.تو متنو واسه برداشت ننوشتی واسه موضوع نوشتی واین چیزیه که خیلیا بهش توجهی نکردن.
    این متنت اگه از اونایی که همیشه تو مدرسه مینوشتیو همه با جون ودل دس میزدن و اصطلاحاتت تا دو روز سر زبون همه بود بهتر نبود مشل اونا محشر بود محشرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
  • محمدرضاباقری
  • من تیزهوشم
    مدرسه ام غول اباد
    کلاسم نو / میزها کهنه
    شکسته میزی ، نیمکت من است
    من درس با اهنگ چوبه ها می خوانم
    مدیرمان می اید ، ماه هاست که می اید
    مدیرمان می رود ، سالهاست که می رود
    و سرپرستی که در این نزدیکی است
    پای این پوشه ها ، لای ان ریش بلند
    روی احساسات و خیال ، روی قانون استبداد
    ... و من شعر هایم را وقتی میخوانم
    که اهنگ چوبه ها بر تنم مانده باشد .

    از نظر وزن و اهنگ بیخیال . مضمون مهمه .

    موفق باشید و سبز (صحت امضا تایید میشود )
    http://www.fm-waves.blogfa.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی