بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

تغییر

کوتاه
جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ق.ظ

علایق خود را تغییر دهید
قبل از آنکه شما را تغییر دهند

نظر شما چیست؟

تا کنون ۵ نظر ثبت شده است
مرسی

سلام

مطالب را میخوانم

این یکی را هم خواندم

از اینکه اینقدر راحت از تغییر صحبت میکنید خوشم می آید

گاهی این دو خطی هایتان خیلی بیشتر از دوسه صفحه ای هایتان حرف دارد..!

شایدم حرف این دوخطی ها را من بیشتر میفهمم

یاعلی


سلام
شما همیشه به حقیر لطف داشته و دارید
من اینطور فکر میکنم که انسانها دوست ندارند حرف را مستقیم بهشان بگویی. دوست دارند همیشه حرف را در لفافه بشنوند جوری که بتوانند از آن هزاران حرف بیرون بکشند. برای همین است که هیچوقت از نصیحت مستقیم خوششان نمیاید ولی اگر همان نصیحت در گوشه و کنایه در داستان و شعر و فیلم باشد، خیلی راحت میپذیرند.
البته من به شخصه حرفهای صریح را بیشتر میپسندم و این میشود مثال نقض باشد. امّا به نظرم اکثر مردم آنطور هستند.
خلاصه این جملات کوتاه هم در عین اینکه صریح و شفاف هستند، خالی از گوشه و کنایه هم نیستند و همین است که به قول شما خیلی حرف دارند.
یاعلی
سلام
چند صباحیه که خونه ای ساخته ام برای دلم
خواستم خونه ی امیدم باشه
خواستم از خونه ی امیدم ، دریچه ی امیدی برا همنوعانم باز کنم
دریچه ای به دریای بیکران عشق به خدا....
دعوتید به خونه ی دلم
منتظر حضور گرمتون هستم
سلام حسین خوبی نماز روزه ها قبول باشه.گفتم یه سری بزنم و از دوست قدیمیم یه احوالی بپرسم

سلام برادر عزیز.
قربانت. لطف کردی. نماز و روزه ها قبول . شما خوبی؟
التماس دعا
  • محدثه نیک سرشت
  • حق....

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی