بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

ستارالعیوب

کوتاه
چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

خدایا، خیلی مردی...!

نظر شما چیست؟

تا کنون ۶ نظر ثبت شده است
 باسلام

ای که گفتی فمَن یَمُت یَرَنی جان فدای کلام دلجویت

کاش روزی هزار مرتبه من مُردمی تا ببینمی رویت


عیدتان جاری شادی ها


سلام
عید شما نیز مبارک. التماس دعا
  • ...:: زرافه ::...
  • خدایا نوکرتم...

    سلام

    من نیز خیلی دوست دارم باشم(منظورم نوکر خدا بود البته!)

    عیدتان مبارک..عیدی جالبی بود!ولی کمی احتیاج داشت به رنگ و لعاب بیشتر!!

    یاعلی


    سلام
    عید شما هم مبارک. نوکر خدا بودن هم سخته. انشالله خودش توفیق بده تا بتونیم باشیم.
    بله. ایده از ما رنگ و لعابش با خودتون! :دی
  • مهدی ذوالفقاری
  • سلام اخوی، داداش و برادر؛
    از وبلاگت خیلی خوشم اومد. لینکت کردم اگر مایلید اقدام متقابل بفرمایید. سپاسگزارم.
  • مهدی ذوالفقاری
  • البته من در آدرس www.mahdizk.ir لینکت کردم. یا علی
    سلام

    دروازه ی باز...

    http://zareh.blog.ir/post/176

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی