بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

سجاده

کوتاه
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

سجاده، رخت استراحت انسانهای خسته است

خسته‌ام

خدایا! با تو، کم حرف زده‌ام. سجاده پهن است، اما من به دیگران پرداخته‌ام. و از دیگران؟ عایدی بس اندک داشته‌ام.

سجاده‌ی تنهایی‌های من و تو، پر است از حرفهای تند و طولانی من، و از نظرات کوتاه، مودبانه و حکمت‌آمیز تو.

ای دیگران! مرا ببخشید...

امّا من از دیگران خسته‌ام...

نظر شما چیست؟

تا کنون ۷ نظر ثبت شده است
سلام
سجاده تان پر از نور رحمت الهی
دیگر از خدا همیشه خسته کننده است
ماهم مدت هاست خسته ایم

سلام
ممنون
بله. همه خسته‌ایم. به روی خود نمیاوریم!
فوق العاده...
متن شما لفاظی های قلم نیست ..خودِخودِ محتواست..سبکتان هم شاید همان انتقال صریح و بی تکلف باشد..از اینها بگذریم..
گاهی یک بار یک چیزی مینویسید آدم میفهمد شما هم آدمید! ببخشیدها..
خستگی هایتان ب در!
یاحق

سلام
شما خیلی لطف دارید. انشالله که همینطور باشد.
البته کاش آدم بشوم...
  • علیرضا فلاح
  • سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
    ممنون از وبلاگ خوبتون اجرکم عند الله
  • ...:: بخاری ::...
  • من سجاده رو بلاگتون برداشت کردم :))
    بعد فهمیدم ع نه اون سجاده نه اون سجاده!

    خسته ام..

    سلام
    عالی بود
    التماس دعا
    مشکل ماها اینه که ادعامون زیاده
    منیت داره خفه مون می کنه
    ولی ماها زیر ریش و چادر و تسبیح و مسجد و منبر و بسیج قایم ش می کنیم
    دائما از دین و مذهب و دغدغه های فرهنگی دم می زنیم ولی کوچکترین نظر متفاوت رو بر نمی تابیم
    تحمل نمی کنیم نظر مخالف رو
    تحمل نمی کنیم ایده های جدید رو
    راحت قضاوت می کنیم
    راحت تهمت می زنیم
    از به به چه چه ها خوشمون میاد
    از تمجیدها لذت می بریم
    می خواییم چهره هم بشیم!!!
    مشکل ماها اینه... :-/

    البته بصورت ناشناس اینهمه بد دهنی کردن راحت است. من هرچه باشم، مردانه اینجا هستم
    - من هم نه ریش داریم و نه هنوز کارت بسیج (ایضا چادر هم!).
    - ادعایم هم میشود که از شما بیشتر ادب دارم.
    - نظر مخالف را هم تحمل نکنیم چکارش کنیم؟ اگر منظورتان از نظر متفاوت و مخالف همین بد دهنی هاست که بله. ما اینها را نفی میکنیم. چون نظر ما مخالف اینگونه بد دهنی هاست. ما شماها را خیلی زیاد تحمل کردیم و باز هم میکنیم.
    - کیست که از به به و چه چه خوشش نیاید؟ ما نه به خودمان و نه به شما دروغ نمیگوییم. ما هم دوست داریم رضایت و تمجید خدا و ولی او را ببینیم. دوست هم داریم در مسابقه چهره بلاگ شرکت کنیم و بدمان نمیاید رتبه بیاوریم. نکنه شما بدتان میاید؟
    اینهایی که گفتید برازنده‌تان است. گفتید مشکل ماها. بله. مشکل شما همینهایی است که گفتید.
    کسی هم برای شما کارت دعوت نفرستاده بیایید اینجا نظر بدهید. لطف میکنید دیگر این طرفها آفتابی نشوید و نظر ندهید (هرچند از لطف کسانی چون شما نا امیدم).
    عالییییییی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی