بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ کلید

هنر
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴ ب.ظ

کلید

برای مشاهده در ابعاد و کیفیت اصلی روی تصویر کلیک رنجه فرمایید.


بی‌ربط: من از گوشی glx استفاده میکنم و ترجیح میدهم به جای اینکه با خرید موبایل نان شب قاچاقچی و یا حتی وارد کننده را تأمین کنم، در ثواب تأمین رزق حلال و طیب 1300 مسلمانی که در خوزستان مردانه با امکانات کم و زیر اینهمه هجمه و تحقیر کالای داخلی در حال تولید هستند سهیم باشم. برای آشنایی با مؤسس شرکت glx مصاحبه وی را با برنامه پایش که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد از طریق این لینک ببنید. مدیر این شرکت در چین کارخانه داشته است ولی برای  کمک به کشورش کارخانه‌ی چین را فروخته و در ایران و آن هم در منطقه محروم خوزستان برای کمک به مردم آن خطّه کارخانه احداث کرده است. از سایت تولید میهن نیز زیاد استفاده کنید. وقتی سامسونگ با قباحت برای مشتریان ایرانی ایمیل فرستاد که آپدیت نرم‌افزاری را برای ایران  تحریم میکند خوار و ذلیل کسی است که باز اگر موبایل و یا هرچیزی میخواهد بخرد برود دست گدایی جلوی سامسونگ دراز کند. ذلیل کسی است که برای خرید موبایلی که حتی نبودش هم هیچ مشکلی برای آدم ایجاد نمیکند برود دستش را جلوی دشمن دراز کند. سامسونگ که هنوز در مقابل اپل دشمنی نیست. یارو آیفون 5s خریده عکس حضرت آقا را پشت صفحه گوشی‌اش انداخته. خوب تو اگر مرد بودی پولت را حواله جیب امریکای جهانخوار نمیکردی. چقدر عکس نورانی حضرت آقا پشت صفحه این آیفون‌ها آدم را سیلی میزند.

بعدا نوشت (در جواب به یکی از نظرات): به نظرم توی این وضع اقتصادی کشور بهتره به جای منافع شخصی، منافع جمعی رو در نظر بگیریم. منفعت جمعی حکم میکنه تا جایی که میشه پول رو از کشور خارج نکنیم. البته خود glx هم مواد خامی داره که از کشورهای دیگه میخره مثل پردازنده ولی بصورت حداقلی پول دستمزد و ارزش افزوده به حساب خودش میره. خلاصه بعنوان یک کشوری که در محاصره اقتصادی هست باید به جزئیات خریدهامون توجه کنیم و منافع جمع رو در نظر بگیریم. منم از گوشی سونی خوشم میومد ولی فکرش که میکنم میبینم اون رو هم میگرفتم فوقش 3سال باهاش کار میکردم و ازش خسته میشدم. بالاخره کهنه میشه. ولی هیچوقت قرار نیست اون کمکی که به صنعت کشورم کردم کهنه بشه و تا آخر عمر ته دلم خوشحالم که  در حد خودم به کشورم کمک کردم. متاسفانه انقدر که به وظیفه دولت و مسئولین در حل این محاصره اقتصادی پرداخته میشه به وظیفه ما بعنوان مردم معمولی پرداخته نمیشه. ما هم وظیفه داریم تا با قناعت و صرفه جویی و دوری از اسراف به دولت اسلامیمون کمک کنیم تا بتونه روی سیاستهای اسلامیش پافشاری کنه و خدای ناکرده به خاطر متاع اندک دنیا از این سیاستها دست بر نداره. در واقع با خرید گوشیهای اپل ما روی دولت خودمون فشار میاریم که ما اپل میخوایم پس تو باید رابطت رو با امریکا درست کنی. هر وقت ما تونستیم از اپل و کالای خارجی بگذریم میتونیم حرف از سیاستهای انقلابی و اسلامی بزنیم. و گرنه حب دنیا با اسلام جمع نمیشود. حب دنیا راس کل خطیئه. باید دل بکنیم و راه را برای حکومت اسلامیمون باز کنیم.

مطالب مرتبط

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲۹ نظر ثبت شده است
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** * ***** **** * ****


سلام

ممنون از تذکرتون. اعمال شد

سلام
طرحتون زیباست.
بنده هم جی ال ایکس دارم و علی رغم سرزنش ها و منع دیگران خریدم.
راضی هم هستم و الان بیش از یک ساله دارم استفاده میکنم.

سلام
احسنت
من جدیدا خریدم. اون موقعی که گوشی قبلیمو گرفتم هنوز گوشی داخلی نبود یا حداقل هوشمند نداشتن یا من نمیشناختم. خلاصه هم من هم یاسمن دوتایی یه glx گرفتیم.
یک مدل جدیدا زده به اسم z1 که هم قیمتش پایینه و هم مشخصاتش خوبه. گرفتیم راضی هم هستیم.
اون فیلمی که لینکشو گذاشتم اگر تونستین حتما ببینین.
مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
احسنت حرف دل مارا زدی برادر

سلام برادر
استفاده کردم. مرسی از آشنایی با این خمیر دندون
وبلاگ خیلی خوبی دارید. خیلی تاثیر گذار بود واقعا حرکتتون تحسین آمیزه.
من اتفاقا همین چند روز قصد داشتم یک گوشی LG بخرم ولی با این مقاله شما نظرم عوض شد و حتما حتما یک GLX میخرم..

ممنون که منو به خودم آوردید

سلام
ممنون. خوشحالم کردین. البته  این رو هم بگم که به نظرم حتی اگر کسی اپل هم بخره گناه نکرده و حرام مرتکب نشده ولی خوب ثوابی هم نکرده. به نظرم توی این وضع اقتصادی کشور بهتره به جای منافع شخصی، منافع جمعی رو در نظر بگیریم. منفعت جمعی حکم میکنه تا جایی که میشه پول رو از کشور خارج نکنیم. البته خود glx هم مواد خامی داره که از کشورهای دیگه میخره مثل پردازنده ولی بصورت حداقلی پول دستمزد و ارزش افزوده به حساب خودش میره.
خلاصه بعنوان یک کشوری که در محاصره اقتصادی هست باید به جزئیات خریدهامون توجه کنیم و منافع جمع رو در نظر بگیریم. منم از گوشی سونی خوشم میومد ولی فکرش که میکنم میبینم اون رو هم میگرفتم فوقش 3سال باهاش کار میکردم و ازش خسته میشدم. بالاخره کهنه میشه. ولی هیچوقت قرار نیست اون کمکی که به صنعت کشورم کردم کهنه بشه و تا آخر عمر ته دلم خوشحالم که  در حد خودم به کشورم کمک کردم.
متاسفانه انقدر که به وظیفه دولت و مسئولین در حل این محاصره اقتصادی پرداخته میشه به وظیفه ما بعنوان مردم معمولی پرداخته نمیشه. ما هم وظیفه داریم تا با قناعت و صرفه جویی و دوری از اسراف به دولت اسلامیمون کمک کنیم تا بتونه روی سیاستهای اسلامیش پافشاری کنه و خدای ناکرده به خاطر متاع اندک دنیا از این سیاستها دست بر نداره. در واقع با خرید گوشیهای اپل ما روی دولت خودمون فشار میاریم که ما اپل میخوایم پس تو باید رابطت رو با امریکا درست کنی. هر وقت ما تونستیم از اپل و کالای خارجی بگذریم میتونیم حرف از سیاستهای انقلابی و اسلامی بزنیم. و گرنه حب دنیا با اسلام جمع نمیشود. حب دنیا راس کل خطیئه. باید دل بکنیم و راه را برای حکومت اسلامیمون باز کنیم.
بعنوان یک نویسنده وبلاگ تنها مایه خوشحالی من در وبلاگنویسی بازخوردهایی مثل نظر شماست. همینکه یک نفر بگوید: "ممنون، من رو به خودم آوردین."
خدا خیرتون بده که همین جمله رو گفتین تا بدونم بیهوده ننوشته ام. 
عزیز و سربلند باشید
یاعلی
  • سید مجتبی علمدار
  •  با سلام

    خدا می خواست زنده بمانی...

    http://baketab.blog.ir/post/4
  • رضا نصرالهی چکوسری
  • به نام خدا
    برای پیشرفت سریع وبلاگتون می تونید به آدرس زیر مراجعه کنید و بازدید کننده بگیرید.در ضمن کلا رایگان هستش.
    موفق باشید
    یا علی



  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    خوب هستید ان شاء الله؟
    معلومه خیلی وقت گذاشتید برای این وبلاگ
    خدا خیرتون بده
    حقیر هم وبلاگی دارم که اگر منت سر بنده بزارید سری بزنید و نظری بزارید ممنون میشم
    در ضمن با مطلی تحت عنوان"نامه های خوانده نشده" به روزم.خوشحال میشم نظرتو راجع به این نامه ها بدونم.
    منتظرم
    یا علی مدد
    الله اکبر...
    سلام
    دیافراگم جایی هست که ما پوستر های خودمون رو قرار می دیم و برای ادیت عکس های شما لحظه شماری میکنیم!
    در تهران عکاسی پرتره به عهده (خانم) 
    در رشت عکاسی بر عهد(آقا)
    لازم به ذکر هست که برای آقایان فقط عکاس آقا و ادیت عکس هم برای آقایان فقط بر عهده آقا 
    عکاس خانم ، فقط برای خانم و ادیت عکس خانم هم فقط توسط خانم انجام می شود!
    عکاسی از کودکان، تبدیل عکس به پازل 
    چرا اتلیه ؟ وقتی میشه با نصف پول اتلیه ، عکس خوب و عالی داشت ؟
  • حسین گل افشان
  • به وبلاگ به روز ما سری بزنید ما هر روز به روزیم پشیمان نیشوید


                                                         www.khandeni.blog.ir
    سلام
    شایسته ی برگزیده شدن هم الحق و الانصاف هستید
    به پریشانیات ماهم سر بزنید اگر صلاح دونستین لحاظ کنین تاماهم لحاظ کنیم
    در پناه علی
    Www.parishaniat.blog.ir
  • حسین گل افشان
  • به وبلاگ من سر بزنید پشیمان نخواهید شد


                                                          www.khandeni.blog.ir
    جــلـیلـی زبــان شـــمـا را نمیفـهمـد،
    ســّید محـمّـد خــاتمـی میفـهمیـد کــه...

    جــلـیلـی یک دیکــتاتور است..

    دست خــودشــان نیســت، حـق دارنـد!
    بـاور کــنیـد...

    سلام علیکم
    تربت بـروز شــد
    عاقبتتون ختم بشهادت ان شاءالله..
  • محمد جواد آهنگردارابی
  • اللهم عجل الولیک الفرج

    سلام علیکم همسنگر

    در صورت تمایل به تبادل لینک و بنر به ما اطلاع دهید

    باتشکر از شما افسر جنگ نرم

  • زائر آسمان ...
  • سلام
    عمرتون صرف خدا الهی
    .
    عاشق عبارت "حضرت آقا" هستم
    خدا حضرت آقا و دوست دارانشون رو یاری کنه الهی
    ...
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
  • زائر آسمان ...
  • بنده از تولید خوب داخل کشورم حمایت می کنم
    !
    سالم باشید
    ی
    ا
    ع ل ی

    سلام
    احسنت. خیر ببینید
  • حسین گل افشان
  • به وبلاگ ما سری بزنید پشیمان نمیشوید عجیب ترین و جالب ترین چیز هایی که در جهان هستی دیده اید

                                              www.khandeni.blog.ir
    سلام
    انصافا مطلب خوبی بود
    خصوصا این قسمت که "یارو آیفون 5s خریده عکس حضرت آقا را پشت صفحه گوشی‌اش انداخته. خوب تو اگر مرد بودی پولت را حواله جیب امریکای جهانخوار نمیکردی. چقدر عکس نورانی حضرت آقا پشت صفحه این آیفون‌ها آدم را سیلی میزند."
    من یک گوشی LG دارم و فعلا احتیاجی به گوشی جدید ندارم ولی این مطلب را که خواندم
    دلم خواست بروم GLX  بخرم! انشالله در آینده...




    سلام.
    ممنون.
    انشالله
    نظراتتون مایه خوشحالی است.
  • علیرضا محمودی
  • یکی از وبلاگ نویسا رو می شناسم خیلی از جی ال ایکس مطلب میزاره معمولا نمیدونم چکارست شاید مراوداتی با جی ال ایکس داشته باشه توی آرشیوش بگردید مطالب جی ال ایکسی خیلی زیاد پیدا میکنین.اینم آدرس
    http://kheyrani.blogsky.com

    سلام جناب
    دستت درد نکنه
    وبلاگ خوبی بود. وقت کنم باهاش ارتباط میگیرم.
    شما خودت وبلاگنویس نیستی؟اینجور که وبلاگنویسا رو خطاب کردی احساس کردم بلاگری. اگه بلاگ داری خوشحال میشم بخونم
    فقط میگم دمت گرم :-)
    چین رو کسی هنوز اونطور که باید نشناخته همه فقط چون جنس های بنجلش تو ایران زیاد شده حق فحش به ای ملت رو واسه خودشون مثل واردات کالاهاش باز گذاشتن اما یه نکته هست , اونم اینکه با وجود اینکه این کشور الان بالاترین دارایی ذخیره پشتوانه سرمایه در گردش رو تو کشورهای دنیا داره و کشورهایی از قیبل همین ژاپن بقل خودش تا برو اونور دنیا امریکا بهش بدهی مالی داره و زیر زورش دیگه با این اوضاع بد اقتصادیشون دارن میرن کافیه اعلام بشه فلان بخش حتی کشاورزیشون امسال با مشکل برخورده اون وقت برای اینکه مجبور به واردات نشن که هیچ بلکه صادرات اون محصولشون کم نشه مصرف کننده های داخلی رغبت کمتری به اون محصول پیدا میکنن تا خبر بعدی در موردش اعلام بشه !!!!!!!!!!!!! مثال متشابه با موضوع مصرف کننده داخلی تو کشور چین مسخره کننده بود که نزدم اخه این کشور فقط مواد خام دیگه وارد میکنه 

    سلام
    نطراتتون خوشحال کننده بود. متاسفاننه این توهین به چین هم یک فرهنگ وارداتی. کار غربه. اساسا شرق رو تخریب میکنن. ما هم مثل اسکولا از غرب تبعیت میکنیم و نه تنها شرق دور بلکه خودمونم مسخره میکنم! توی فیلمها و مستندای غربی اگر دقت کنین تخریب کالای چینی رو میبینین. مثلا توی فیلم ۷۲ساعت که مال پارسال پیارسال بود یارو چون چاقوش چینی بود با بدختی و کلی درد آخرش تونست نجات پیدا کنه! و یه دیالوگ هم داشت که گفت کاشکی این چاقوی چینی رو بر نمیداشتم یا نمیخریدم. همچین چیزی. خلاصه اینهم از فرهنگهای کثیف غربیه که حریفشون رو مسخره میکنن و بواسطه سلطه رسانه ای شون این فرهنگها رو اشاعه میدن. 
    مستند دیترویت رو هم ببینید. اونجا هم کارمند شرکت ورشکسته جی ام سی میگفت ۲۰سال پیش ما ماشینای کره ای رو مسخره میکردیم و میگفتیم کیفیت نداره. حالا اونا پر فروش ترین ماشینها رو دارن و ما ورشکسته شدیم!
    باید غیرت مردممون رو فعال کنیم. ما ایرانیها ذاتا خیلی غیرتی هستیم ولی متاسفانا غیرت رو کالای داخلی هنوز پیدا نکردیم. باید روی کارگر ایرانی غیرت پیدا کنیم.
    موفق باشین
    یاعلی
    سلام ...
    ببین اصلا من نمیفهمم اینایی که تو میگی ینی چی ! خب گوشی های خارجی بهترن دیگه ربطی به دین و ایمون نداره که ...
    من خودم مسلمونم ولی خب جنس خوب رو به بقیه توصیه میکنم ... آمریکا هم یه آدم نیست که میگی نباید ازش خرید کنیم ... اپل یه شرکت آمریکاییه .. فهمیدی ؟ آمریکا یه جاس ، آدم نیست ، ok ? 

    خب اگه یه روز ایران هم یه گوشی اختراع کرد که بشه توش gta بازی کرد منم این گوشی رو میخرم !
    راستی خیلی دوست دارم نظرت رو راجع به حرفایی که زدم بدونم ولی خب فکر نکنم دوباره گذرم به اینجا بیفته و ایمیلم یکم محرمانست و دوست ندارم خیلی شلوغ بشه ، ایشالا ولی یه وبلاگ تاسیس کردم میام و خبرت میکنم . (:

    سلام برادر
    بله. این حرفها درون گفتمانی بود. روی سخن با بسیجیهایی بود که اپل میخرن. درکش برای بسیجیها هم سخته. بسیجیهایی که فریاد رهبرشونو شنیدن که از تولید ملی حمایت کنید و باز پول به امریکا میدن.
     مشکلی نیست. شما خریدهای خودتونو انجام بدین. انشالله این حرفها وقتی ارزش و گفتمان شد برای بدنه جامعه قابل استفاده میشه و تا اون موقع فکر میکنم حداقل توی نگاه خوشبینانه 20 سال زمان نیاز داره.
    اگر شما هم راغب هستین بفهمین قضیه چیه باید اول حب دنیا رو بگذارین کنار. اول پول و اپل و سامسونگ براتون بی ارزش بشه بعد صحبت کنیم که قضیه چیه. مادامی که سیستم ارزشهاتون همونیه که امریکا میخواد مفهوم حمایت از تولید ملی براتون بی ارزشه. چون منافع شخصیتونو در نظر میگیرید. عین یک مرچنت. یک بورژوا.
    سلام 
    من همانی هستم که گفتم ایشالا یه وبلاگ درست میکنم دوباره بهت سر میزنم 
    ببین من اصلن مال دنیا برام مهم نیست ولی کیفیت که مهمه ! نمیشه که آدم یه چیز بی کیفیت بخره فقط برای حمایت از تولید ملی ! 
    خب تولید ملی باید یکم زحمت بکشه خودشو با کیفیت کنه ، نه اینکه ما خودمونو بی کیفیت کنیم .
    راستی بورژوا هم نیستم ، مرچنت و اینا هم حالیم نمیشه :دی

    سلام

    بله. به یاد دارم.

    این پیش نیاز مسئله‌ای جدی است. این عبارت رو شما چطور میتونین برای خودتون بپذیرین: «ببین من اصلن مال دنیا برام مهم نیست ولی کیفیت که مهمه». مسئله ای که در حدیث شریف مطرح میشود این است که «حبّ الدنیا رأس کلّ خطیئه». در حدیث نیامده حبّ مال دنیا! بلکه حبّ به هرچیز دنیایی. حب به هرچیز فانی.

    مسئله را نمیخواهم پیچیده کنم. یک مثال میزنم. از نظر اسلام ازدواج با یک زن زیبا، امّا بی ایمان صحیح است یا ازدواج با یک زنی که زیبایی ظاهری ندارد امّا ایمان دارد؟

    در همین مواردی که در متن ذکر کردم حرفهای بسیاری است که واقعاً نیازی به توضیح اضافه نمیبینم و حقیقتاً فرصتی هم برای مباحثه ندارم. شاید بهتر باشد به جای بحث کردن شما کمی بیشتر در همین مطالب تعمّق کنید و فکر کنید. به این فکر کنید که شیطان از شما چه میخواهد؟ امام زمان چه میخواهد؟ اصلاً اگر امام زمان الآن حاضر بود آیا از تولیدات امریکایی استفاده میکرد؟ اصلاً امام همین الآن حاضر هست. به نظرم امام اینترنت هم میرود! حالا به نظر شما مثلاً امام زمان الآن یک تبلت اپل خریده و اینترنت میرود؟ شیطان علاقه دارد شما چه محصولاتی بخرید و پولتان را صرف تقویت قدرت چه شرکت و چه کشوری بکنید؟ و بسیاری از این دست سوالات را با خودتان در خلوت و با خدای تبارک و تعالی در میان بگذارید و نفس خود را محکوم و سرکوب کنید.

    گذشته از اینکه ما بعنوان مسلمان وظیفه دارم به دشمنان حربی خود کمک اقتصادی نکنیم (ضربه اقتصادی زدن پیشکش!) و مباحثی از این دست، باید ذکر کنم که درست است که تولیدات داخلی (مثل glx) در رده عالی ارزیابی نمیشوند امّا قطعاً از لحاظ شاخصهای دنیوی و فانی نیز در حدّ خوب و مطلوب ارزیابی میشوند. بعنوان کسی که استفاده میکند میگویم. فقط این نکته را خواستم اضافه کنم تا مبادا به تولیدات داخلی در این بحث جفا شده باشد.

    حب دنیا رو خوب اومدین. عالی بود
  • مهدی اسکندری
  • باسلام خدمت بنده ی خوب خدا.
    از سایت خوبتون استفاده  کردیم ، اجرکم عند الله
    گروه فرهنگی تایباد با راه اندازی 4 سایت : تی ترمه : کارگاه طراحی گرافیک ، تی چپر : پایگاه متفاوت خبر ( اخبار و نقد و برسی و معرفی محصولات و شرکت های ایرانی ) ، تی گنو : معرفی ، نقد و بررسی و دانلود نرم افزار های ایرانی ، تی منظر : جایی برای ابراز نظر های سازنده پیرامون شرکت ها و محصولات ایرانی . قدم در عرصه فرهنگ گذاشته تا شاید موجب رضایت آقا امام زمان و نایب ایشان باشیم .
    ما شما را با افتخار لینک کردیم ، شما هم اگر مایل بودید ما را لینک کنید .یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی