بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

ساده امّا شاید حتی دست‌نیافتنی

متفرقه
سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

دانشجویان این سری با استعدادتر از سری قبل هستند. امیدوارم راهشان را بتوانند خوب پیدا کنند. هرچند به آنها نیز مثل سری‌های قبل از سختی راه گفته‌ام. از این جاده‌ی سنگلاخ کوهستانی که باید با یک چراغ فکسنی در شب رفت. اما فعلا که انگیزه دارند و کار را هم یاد گرفته‌اند. مهم همین است. اگر کار را بلد باشند آخرش گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند.

میخواستم در راه بازگشت از آموزشگاه، به داروخانه هم سری بزنم. ولی الان دیگر حتما بسته است. الحمدلله مدتی است کارش روی غلتک افتاده و نیازی به من ندارد. ولی باید موجودی دارو را چک کنم و کم و کسری‌هایش را پیگیری. امشب هوا تازه است. باید خرده چیزهایی از رضا بقال بخرم شام را روی حیاط بخوریم. درست است در این شهر کوچک، این اطراف امکانات لاکچری آنچنانی ندارد، که چه بهتر، ولی آرامش و هوای خوبی دارد. شاید با بچه‌ها یک دست بازی هم کردیم یا که نه، روی حیاط کتابی برایشان خواندم یا اصلا روبروی تلویزیون لمیدیم تا یک فیلم جدید ببینیم.

امروز سری به رفقای قدیم هم زدم. بچه‌ها هر کدام سرشان به کار خود مشغول است اما یک چیزی مدام وسوسه‌مان می‌کند یک کار مشترک هم راه بیاندازیم. مثلا یک کافه شاید سنتی، دنج یک گوشه که حالا شاید خیلی درامدش هم مهم نباشد. البته این ایده هنوز خیلی خام است. باید رویش کار کنیم. ولی نشد هم مهم نیست. همین گعده‌هایمان خودش کافی است.

میخواهم این بار برای تولد سلما برایش یک میز تحریر خوب بخرم. هم اتاقش خالی است و هم دیگر وقتش رسیده پی درس را محکم بگیرد. البته خودش دوست دارد و الا من که ذره‌ای اصرار ندارم. فردا باید سراغ خریدش بروم. البته عصر، بعد از اینکه آخرین ویرایش کتابم را تمام کردم. بچه‌های رسانه هم درباره طرح اخیر وزارتخانه یادداشتی میخواستند که همان فردا جمعش میکنم.

فردا به امید خدا، روز خوبی است. فردا را زندگی خواهم کرد. هرچند مثل باقی روزها، روز ساده و‌ آرامی است. سادگی را دوست دارم.


از جمله #خیالات_بنده در این روز موسوم به پژوهش که در این روزگار وانفسا به ارزنی نمی‌ارزد. در این روزگار که باید از همه‌ی این سیستم دوری جست و به گوشه‌ای خزید و ساده، زندگی خود را کرد! آرزوی بنده بهمین سادگی است.

عکسها از تولد یک سالگی #سلمای_بنده ، مهرماه ۱۳۹۸

View this post on Instagram

A post shared by Hossein Bouzarjomehri (@h_bouzarjomehri) on

نظر شما چیست؟

تا کنون ۳ نظر ثبت شده است
  • مهتاب ‌‌
  • چه عجب! ما یه مطلب آروم خوشحال هم خوندیم این‌جا بالاخره :)


    شما مگه مطالب اینجا رو هم میخونید؟ راضی به زحمت نیستیم!
  • مهتاب ‌‌
  • خب الحمدلله. اون مطلب آروم خوشحال یه همچین جوابی لازم داشت که به بقیهٔ مطالب بیاد. الان تعادل برقرار شد.


    البته اگر دقت کنید و منصف باشید حق می‌دهید که چنان کامنتی از شما چنین جوابی نیاز داشت! بهرحال بنده عذر میخوام که با نوشته‌هام خاطر عزیز شما رو مکدر میکنم!
  • مهتاب ‌‌
  • شما حالتون خوبه آقای بوذرجمهری؟!

    واقعا لازم نیست عصبانیتتون از فضای سیاسی-فرهنگی-اجتماعی کشور رو سر من و اون نظر دوستانهٔ طنزآلود خالی کنید!

    من اگه خوشم نیاد مطالب این‌جا رو نمی‌خونم! مجبور که نیستم! اون نظر فقط یه اشارهٔ ساده و همراه با لبخند بود به این که اغلب مطالب شما عصبانی و تنده. همین!


    الحمدلله بد نیستم :)
    مطمئن باشید ذره‌ای عصبانی نبوده و نیستم. حالا اگر گذاشتن یک ایموجی لبخند برای دوستانه بودن پیام کفایت میکنه من باید بیشتر ازش استفاده کنم و علی الحساب یدونه دیگه هم خدمت شما :)
    بهرحال من حرف خاصی نزدم. نه عصبانی بودم و هستم و نه قصد خاصی داشتم. فقط میخواستم یک جواب مشابه و چیزی که به کامنتتون بیاد بدم. همین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی