بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ 22خرداد

هنر سیاست
سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به مناسبت 22خرداد - سومین سالگرد فتنه 88

مسئله توهین نیست. اشتباه گرفته نشود. مسئله اوج حماقتی است که در شعار ِ "ما بیشماریم" دیده میشود. لطفاً به خود نگیرید!

ما بیشماریم! - 22 خرداد 88 - میرحسین موسوی- اصلاح طلبان - انتخابات دهم - انتخابات - تقلب -

تصمیم گرفته ام از این پس تمام مطالبم را یک جا در همین وبلاگ جمع کنم و آثار عکاسی و کاریکاتور و گرافیکی بنده از وبلاگ جی-آرت کم کم به همین وبلاگ و در دفتری جداگانه به نام دفتر نقاشی انتقال داده خواهند شد.

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۶ نظر ثبت شده است
سلام

به آســـــــــان چــــــــــــــت بیاید

اگه اهل چت کردن هستید به این چت رو فوق العاد بیاید

دراین چت رو از شکلک های یاهو مسنجر استفاده شده و امکانات زیادی داره
و محیط پاک و بچه های صمیمی داره..منتظریم


ممنون میشم این چت روم رو لینک کنید

البته اگه دوست داشتید
در سرزمین من مردمانش هر آن چه را نمی فهمند"مسخره می کنند" ...
  • حسین بوذرجمهری
  • حقا و انصافا من معنی شعار "ما بیشماریم" را نمیفهمم!
    لکن طبیعی است! ذهن بشر بیشمار را درک نمیکند. شاید گوسفند در توهم خود بتواند!
    انصافاً شعار "ما بیشماریم" جای طرفداری دارد؟
    سلام.
    متن تون خوب بود.
    از ادرس اقا میثم به اینجا رهنمون شدم.
    دوستم "آماردان غافل" یه متن جدید گذاشته؛ امشب هم خودم یه مطلب می گذارم.
    یه نظر حلاله
    www.aword.blogfa.com
    الــحـق!!!!!!
    آقا انصافا مرحبا
    خودم یه وبلاگ عروسی دارم اما اهل وبگردی نیستم و نمی دونم کجا آدرس وبلاگتونو دیدم . 
    به قول یه وب کار حرفه ای ، موفقیت یه وبلاگ در میزان زمانی است که مخاطب رو در خودش نگه داره : الان حدود 5-6 دقیقه است که در وبلاگ شما چرخ می زنم . 
    ایشالا مستدام باشید و سرباز حضرت حجت

    سلام
    ممنون از شما. ان شاء الله که بتونیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی