بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

هم‌سنِ حلما

متفرقه
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ

چند روزی است در زیرزمین که پشت کامپیوتر نشسته‌م، حلما می‌آید با من بازی کند. بازی‌هایی مثل قایم باشک. شروع کردن بازی با بچه هم با توست، پایانش با خدا. اگر یک روز هم پا دادی، هر روز می‌آید! برای اینکه به کارم برسم خیلی اوقات سعی کرده‌م همان اول سر و ته بازی را به هم بیاورم و حلما را دنبال نخودسیاه بفرستم اما حقیقت این است که حیفم هم می‌آید. چند روز دیگر او بزرگ می‌شود و همه این فرصت‌های بازی کردن با او را از دست داده‌م. این میشود که یکبار در میان، شل‌کن-سفت‌کن میکنم! پریروز که در حال بازی کردن با حلما در همین فکرها بودم به حلما گفتم: «خیلی دوسِت دارم. کاش من هم‌سن تو بودم. همیشه باهات بازی میکردم و هم‌بازی همیشگیت میشدم.» پرسیدم: «دوست داشتی؟» مثل همیشه با حالتی آمیخته با خجالت و قرار گرفتن در یک موقعیت جدید که نمیداند چه بگوید، با لبخند و ورجه وورجه کردن سؤالم را بی‌پاسخ گذاشت.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲ نظر ثبت شده است
  • رامین رزاقی
  • سلام

     

    کودکی، چیزی نیست که برنگرده تو هر سن و سالی میشه کودک بود ، بازی کردن با کودکان هم لذت خودش رو داره سوا اینکه من گاهی وقتا خودم بی حوصله میشم ولی بعضی وقتام شده از کودک هم کودک تر شدم ، حلما هم نخواسته ثانیه ای از بازیش رو بیخودی سر اینکه بهش خوش گذشته یا نه هدر بده ، همین که شادی به لبای کودک بیاد یعنی بهش خوش گذشته

     

    دنبالتون کردم


    سلام
    درسته :)
    ممنون. بنده هم دنبال کردم
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    عاشق بازی با بچه ها هستم و هرجا باشند مطمئنا اگه بزرگترهاشون امان بدهند خودم را سرگرم بازی در دنیای کودکانه و بی غل و غش آنها می کنم.


    سلام :)
    خوش بحالتون. خدا به منم توفیق بده انشالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی