بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

19 ام - طرفدار بیطرف

متفرقه
پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۰۴ ب.ظ

بی بی سی فارسی هم از دست رفت!

روزی بود میامدند میگفتند، چرا صدا و سیما بی طرف نیست؟ چرا طرفداری میکند؟ اصلاً چه معنی میدهد رسانه جانب کسی را بگیرد؟ نگاه کن بی بی سی را. چقدر زلال است! چقدر بی طرف! چقدر خوب است! چقدر ناز است!  چقدر فلان است! آخ که چقدر از این حرفها مور مورم میشُد!  آخر آن روز که این گنده گوزی ها را میکردند، بی بی سی فارسی هنوز چند ماهه بود. تازه متولد بود. حالا که دو سالش شده بیا ببین چقدر زلال است! طرفداری و جبهه گیری اش، کوس بی آبرویی اش را در جهان نواخته. آنکه منکرش شود فقط خودش را ضایع کرده است. صدای امریکا همان وقتها هم تابلوی دو عالم بود. بی بی سی هم بود منتها ورژن فارسی اش نوزاد نوپایی بود که لیبرالهای وطنی فکر میکردند هنوز چهره اش موجه است. حالا که یک لحظه هم نمیشود تحملش کرد. از بس یک جانبه گراست. یک موقعی زیرکانه جوری حرف میزد که نمیشد فهمید طرفدار کیست و به قولی مردم را هم خر میکرد و هم خرشان میکرد تا نفهمند خر شده اند! ولی حالا اگر هم خر کند نمیتواند آدم را خر کند که خرش نکرده است!!!(پیچیده شد!) مشخص است که به دنبال مناقع خودش است. 

البته ما عقیده نداریم که رسانه بی طرف است. اصلاً عقیده نداریم هیچ آدمی بی طرف است. انسان همیشه ولایتی را پذیرفته. حالا یا ولایت الله است یا ولایت شیطان و خارج از این دو نیست. فرض کنید کسی را که میگوید من طرفدار هیچ کس و هیچ چیزی نیستم، من به هیچ چیزی گرایش ندارم، ولایت هیچ چیز را نپذیرفته ام. وقتی از او بپرسیم آیا طرفدار این حرف هستی که بی طرف هستی و به هیچ چیز گرایش نداری؟ حتماً میگوید بله! پس او حداقل طرفدار یک چیز هست و یعنی ولایت این سخن خود را که سخن شیطان است پذیرفته، و این ناقض حرف اوست. اصلاً نمیشود کسی به چیزی گرایش نداشته باشد. اگر یک انسان بنشیند یک جایی و هیچ چیزی نگوید و هیچ کاری نکند و هیچ فکری هم نکند، او میشود کسی که به هیچ چیزی گرایش ندارد! مثل دیوار! مثل صندلی! البته ما حتی برای اینها هم قائل هستیم که شکر خدا را میگویند ولی مساحمتاً میگوییم بی جهت هستند. اگر آدم برود آب بخورد یعنی به زنده بودن خود گرایش دارد. و این از حداقل هاست. اصلاً آدم بی گرایش و بی جهت وجود ندارد.

رسانه ملی با وجود انتقادهای بسیار بسیار بسیار زیادی که به آن داریم، حداقل این دروغ بزرگ را نمیگوید که بی طرف است، میدانیم که اگر اشتباه هم میکند، ولی حداقل تلاشش این است که طرف حق را بگیرد. ولی بی بی سی فارسی این دروغ بزرگ را در پاچه لیبرالهای وطنی چپانده که بی طرف است! ارواح عمه ات! تو هم جیره خوار ملکه انگلیس هستی. (چشم ملکه کور نمیگوییم بریتانیا! همان انگل و ساکسون بودن برایتان زیادی است)

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۸ نظر ثبت شده است


سلام!!
خوبی؟؟؟
وبلاگت قشنگه!!
میخوام بهت یه سایتی رو معرفی کنم!!!!!
واقعا ارزش وقت گذاشتن داره!
یه سایت علمی تفریحی، که مخصوص دانش آموزا و دانشجوهاست!!!
جایی که میشه توش کلی دوست پیدا کنی و از مطالب مختلفش استفاده کنی!!
سایتش خیلی جالبه!مثل یه وبلاگ گروهی بزرگ میمونه!!
میتونی یه پست بزاری،بعد بقیه دربارش نظر بدن یا ادامش بدن!
توش از مطالب علمی و درسی گرفته تا تفریحی و بازی! همه چی هست!
چت فیسبوکی داره، آپلودسنتر داره و یه عالمه امکانات دیگه!
یکی از خوبیاش اینه که اکثر کاربراش بین 10 تا 25 سالن!
اگه سوالی برات پیش اومد،میتونی از هم سنات سوال کنی!!!
برای دسترسی به سایت میتونی تو گوگل واژه ی "دانش فروم" رو سرچ کنی
یا روی وبسایت کلیک کنی!

  • عمار(معراج حضور)
  • ! ارواح عمه ات! تو هم جیره خوار ملکه انگلیس هستی. (چشم ملکه کور نمیگوییم بریتانیا! همان انگل و ساکسون بودن برایتان زیادی است)

    این تیکه خیلی با حال نوشتی حض کردم


    آنهایی که به بی بی سی مهتاد شده اند مجرم نیستند بیمارند برای درمانشان باید هزینه کنیم !

    این وسط آنهایی که قلب سالمی دارند و فقط به دام افتاده اند را باید نجاب دهیم که آنها نیز مظلومند.
    عشق به قدرت در اکثر انسانها وجود دارد. فرد دارای ان هم هرگز نمیخواهد ان را از دست بدهد. در جامعه ی امروز هم از روشهای حفظ قدرت غلغلک افکار عمومیست که توسط تلویزیون انجام میشود. مطمئنا هرکس سوار بر مرکب قدرت باشد همین روش را در پیش میگیرد. حالا امریکا و انگلیس پس فردا یکی دیگه. اگه ما هم به جای امریکا و انگلیس بود همین کارو میکردیم. ولی الان مهم مقابله با اوناس. با هم
    یا علی


    البته که ما هم همین کار را میکردیم، اما نه با اسم و هدف قلقلک افکار عمومی! بلکه با هدف گسترش حق و بیان حق و حقیقت. بالاخره حقیقت هم خودش جهت دار است دیگر. حقیقت که بی جهت نیست!
    سلام
    ببخشید که عجله دارم و نمی‌توانم مطلبت را کامل بخوانم.
    ان‌شاءالله بزودی خواهم خواند
    ولی یک سؤال: عمداً نوزدهم را اشتباه نوشته‌ای؟!
  • سرباز کوچولو
  • رسانه که بی طرف نمیشه!
    هررسانه به هدفی تاسیس میشه و موسسی دارد که منافعی داره. رسانه هم طوری کار میکنه که اهداف را برآورده کنه. هنر رسانه اینه که این طرفداری هارا تابلو نکنه.

    دقیقاً! یک روزی بی بی سی فارسی هنرمند بود و زیاد تابلو نمیکرد، حالا که دیگر از دست رفته است و تابلوی دو عالم!
    در پاسخ پاسخ شما:
    اولا خواهش می‌کنم
    ثانیا اگر در معنا و تعریف خطا اختلاف نظری نداشته باشیم - که احتمالا نداریم - انسان هرگز جایز الخطا نیست، بلکه ممکن الخطا است!
    [به طور کلی گفتم‌ها! سوء تفاهم نشه!]
    با سلام
    من از این میترسم که اگه ما به قدرت برسیم خیلی بدتر از اونا بشیم. امکانش هست. واسه به کرسی نشوندن حرفامون هر کاری میکنیم همونطور که تو برنامه هسته ای اینقد پافشاری میکنیم که البته تو این مورد نسبتا خوبه. ایشالا قدرتمون مانع از فکر کردنمون به بقیه نشه. امیدوارم مثل اونا نشیم!‌
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    به طه:
    به به
    لذت بردم. حق به جانب شماست. تا میتوانید ما را از این اشتباهات برهانید. خدا خیرت دهد

    به محمد:
    نطر شما تناسب کمی با متن داشت. البته من گفتم که دسانه ملی این دروغ را نمیگوید و در نتیجه نگرانی و انگ شما در این مورد خاص بی مورد است و نیازی به توصیح بیشتر هم ندارد.
    چیزی که در نطر شما دیده شد یک نوع الیناسیون بود که جای تامل دارد و حداقل بر خودتان واجب است که الیناسیون را بشناسید و برای حل این مشکل فکری بکنید.
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی