بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

فصل اوّل: روز نو یا سال نو؟؟؟

دفتر جغجغه
پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۸۶، ۰۵:۰۸ ب.ظ

هفته آخر سال ۸۶

همه سختی های درس خواندن یک طرف سختی درس خوندن توی این یک هفته یک طرف! اصلا حس درس خواندن نیست. آدم حال و هوای رقص دارد تا درس! بد تر اینکه هر روز هفته یک امتحان باشد .

از طرفی حال و هوای خرید. از طرفی اصلا چیزی توی این دوگوله نمیره.

یادم میاد از تابستون برای عید لحظه شماری میکردم.  ولی حالا که سال داره با بدبختی شروع میشه. هیچ سالی اینقدر برام تلخ شروع نشده. از حدود ۳ماه پیش همه چیز داره دقیقا مخالف نظر من پیش میره همه چیز داره بر تضاد با من حرکت میکنه. برای اصغر هم همینطور ولی ای خدا. اصغر رو کمک کن.

 خدایا...

حرکت زمین و زمان رو بر خلاف حرکت من شاید بشه از یک لحاظ خوب دونست.  سیستم خونرسانی ماهی برای اینکه بهترین کارایی رو داشته باشد و گلبولهای قرمز بیشترین اکسیژن رو بدست بیاورند خون برخلاف حرکت آب در آبششها حرکت میکند در این صورت است که بیشترین اکسیژن نسیب خون میشود.

این هم مانند این است که یک ماهیگیر برای گرفتن ماهی بیشتر تورش را در آب انداخته و بر خلاف حرکت آب سیر میکند ...

من هم تور را قبلا انداخته بودم اما نمیدانستم بر خلاف حرکت آسمانهاست و حال دارم بیشترین تجربه را کسب میکنم. ولی چه تجاربی... چه امتحانات سخت و دشواری...

من شاید بتوانم تور خود را در آب حفظ کنم ولی میترسم اصغر در این ماهیگیری مقلوب جریان آب شود.

هر روز با آمدن به مدرسه انگاری داری پا به حمام میذاری!!! مثل بچه ای که از حمام رفتن متنفر است. من چون آن بچه ام ولی بعضی که گوششان همار خر شده است از حمام گرفتن لذت میبرند. حالم از چنین خرگوشی به هم میخورد!!! شاید چون خودم نمیتوانم به او برسم.

شاید جعفر دستش به کتاب نمیرسه میگه پیف پیف بو میده!!!

وقتی مدیر میگوید که از فلان فلانجا ابلاغ شده که تا خود روز ۲۸ام بایدسر کلاسها حضور یابید من میخواهم نه روز ۲۸ام بلکه روز ۲۹ام را هم در مدرسه خوش بگذرانم و همراه با ۴شنبه سوری با افروختن آتش در آن ۴دیواری گوهر بار بسوزانم گوهر علم را.

هیچ هفته ای در سال به سختی این هفته نمی گذرد.

                                          ۱۳ روز در تعطیلات

                                                                           به روایتی ۱۹ روز

چه لذتی خواهد داشت که ۶ماه انتظار کشیدی و روز شماری کرده ای ولی حال آنچه میخواهی نمیشود؟؟؟ چه لذتی دارد وقتی که نتوانی کسی که با دیدنش مشعوف خواهی شد ببینی؟؟؟

یاد دارم که ۶ماه را هفته شماری کرده بودم. اصغر گفت که اگر عید هم نشد چه میکنی؟؟؟ گفتم هیچ کاری ندارد. چند هفته به این هفته ها اضافه میکنم.

فکر میکردم ۶ماه که صبر کردم حتما میتوان ۳ماه دیگر هم صبر کنم ولی نمیدانستم این همه سختی و حتی باور نمیکردم. حال باید چه کنم؟؟؟ چند هفته دیگر نیز بیافزایم. گذر دیگری پیش روی نمیبینم.

کاهنان بر تضاد من و من بر تضاد کاهنان حرکت میکنیم.

اگر با افزودن ۳ماه دیگر به این مدت باز بر اثر اتفاقی مجبور به افزودن مجدد هفته ها شدم آن وقت چه؟؟؟

کاهنان بر تضاد من و من بر تضاد کاهنان حرکت میکنیم.

تنها چیزی که از این ماهیگیری نسب من شد .... شکیبایی...

                                                                                 صبر...

 
رنگ سبز برگ درختان ... سبزی تازه.. سبز... انگار با مداد رنگی برگها را سبز کرده اند ... سبزی که هنوز آلوده به روزهای بهاری نیست... سبز روش روشن روشن... خبر از بهار داد...
 

وقتی به امید میگویم به برگهای سبز خوشرنگ درختان نگاه کن میگوبد... تو هم به چه چیزا توجه داریا!!!

عید است و شور و شادی. باید شادی کنیم. همینطور که DJ BOBO میگه Take it easy

به سبزی سبزه سفره های هفت سینتان سبز باشید 

و این هم عیدی خوانندگان عزیز وبلاگ جغجغه. وبلاگ j-art افتتاح شد. از زیر مجموعه های وبلاگ جغجغه...

فتوبلاگ من

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۴۴ نظر ثبت شده است
فقط به این دلیل که کامنت اوله...
عیدهمگی مبارک
عید شما هم مبارک.
ممنون
به حرفDJ BOBO گوش کنیدTake it easy
چون از دست من و شما کار دیگه ای بر نمیاد
اصلا چی میشد اگه تعطیلات عید و تابستونو می اومدیو مدرسه ولی درس نداشتیم
فک کن چه حالی داره...
سلام
مدرسه جاییه که توش درس میخونن!!
البته مثل خیلی از کلمات می تونه تغییر معنایی داشته باشه!!!
ولی من هم موافقم که این هفته اخر خیلی مسخره است!!!
خوب ما هم نمیریم مدرسه!!
من دیروز یک سری نظر این جا دیدم که الان نمیبینم!!!
اون داستانه!!
خیلی چرت بود!!
وقتی خوندم به اونی که این داستان رو باور کرده خندیدم!!!
از تعجب شاخ در اوردم !!!
راستی من که نفهمیدم تو چی میگی!!!
عیدت مبارک

راستی فهمیدی عباس عاشق شده ؟
میری 2 ساعت 2 ساعت با دخترا می چته
باریکلا به عباسسسسسسسس
عاشق شدن که بد نیست!!
ولی این عشق نیست!!
  • در جواب به پاتمه
  • آفرین همینو می خواستم .
    راستی بچه ها :
    شما از آقای بوذر خبری ندارید ؟
    مثل اینکه سفر ضروری پیش اومده بود ها ؟
    سلام
    چیو میخواستی؟؟؟!!!
    راستی
    این ادرس وبلاگمونه!
    dds-bio.blogfa.com
    سلام
    پرسیده بودی روز ولنتاین براش کادو میخرم
    اگه یادم باشه حتما..اونم همین طور...
    من الان مسافرتم.تهران.تا آخر عید هم هستم پس زیاد نمیتونم جواب بدم.چند وقت یک بار میام نت و بنابراین ن نفهمیدم پاتمه خانوم.من که نبودم پس کی پاک کرده؟؟؟
    چی شده؟؟؟
  • هادی کریمی
  • سلام .
    یه سری بزن به ما. آپش کردم به سلامتی..
    سلام
    جالبه
    من هم نمیدونم که کی پاک کرده!!!
    تازه کی بود که در جواب به من نوشت؟!!!
    آقا من تهرانم. کسی که به تو جواب داده من نبودم.بزار برگردم ببینم چه خبره اینجا.

    در ضمن یکی با کلی عصبانیت اومده بهم گفته عشق رو تعریف کنم!!! (نظر خصوصی) من هم در جوابش میگم اول آروم باش و دوم اگهوقت شد برات تعریفش میکنم. آخه آدم عاقل عشق اصلا با عقل جور در نمیاد از هر جنبه ای که نگاش کنی اونوقت من برات تعریف کنم؟؟؟
    سلام
    من که هنگ کردم!!
    این جا چه خبره؟؟!!
    سال نو مبارک
  • یه فرزانگانی
  • تو نظری نداری عزیزم
    در چه مورد؟؟؟
  • یه فرزانگانی
  • در مورد من؟
    اقا جعفر این طور که بوش میاد تو در خطری به همچنین سحر خانم
    میخواهی من نظرم را بدم شما یکککککککککککککککککککککککککککککککککک اشغالی
    چی چی میگی بابا؟ کی در خطره؟اراجیف به هم میبافینا.

    شما هم آدم خوبی هستین خوبه؟؟؟

    در ضمن چند نقطه جان هم لطف داشتن نظرشونو گفتن. نظر یعنی این. باریکلا. کاملا انتقادی و صریح و روشن. حالا میشه بپرسم چه نوع آشغالی؟؟ تر یا خشک؟ شاید بتونم بازیافت بشم.میشه بگی راه حل چیه؟؟؟

    من امروز برگشتم و هنوز نمیدونم تو این وبلاگا چه خبره!
    به زودی خواهی فهمید چه خطری
  • سحر موسوی زاده
  • نترسید 0621
    شما که اینقدر شجاع هستید و تا اینجا اومدین
    خب بقیشو هم بگید دیگه
    تا همه جا صلح میشه تبادل لینک کرد
    نترسید سحر خانم شما هم به زودی می فهمید.خوبه ادم خودش بفهمه تا دیگران بهش بگن.
  • ابوالفضل باقیان
  • سلام بوذر جان خوشکل مامانی خودم
    حالت خوبه جیگر
    کسالت بر طرف شد انشا...
    یه چند تا حرف باهات دارم
    1-یه سر هم یه کلبه ی من برن اگه خواستی تبادل لینک هم می کنیم برادر
    2-یه کار می خوام برام بکنی یه اطلاعیه بزنی که تو کلیه نظرات 0621 رو تکذیب می کنی و دیگه بهش جواب ندی .این یارو اومده و می خواد همه چیزو خراب کنه و دوباره همه رو بندازه به جون هم .حالا وقتشه که ما ها بهش نشون بدیم که یه من ماست چقدر کره داره ok؟
    قـــــــــربــــــانتـــــــــــان
    من نمی دونم .
    اما بهت بگم 0621 :
    اگه واقعا نمی خواستی فقط یه چیزی بلغور کنی و زر مفت بزنی ...
    اگه واقعا حرفت حساب بود...
    حتما می گفتیش ...

    تو از اون آدمای بی فرهنگ و ... هستی که ...
    کافر همه را به کیش خود پندارد .

    ما جز رابطه ی برادر و خواهری تا حالا چیزی نداشتیم اما الآن از شما می فهمیم که به به کار خلاف شرع انجام دادیم و خودمون نمی دونیم ...

    مطمئن باش هیچکی دیگه جواب تو رو نمی ده .
    ما دیگه از این مسخره بازیا خسته شدیم
    هر روز یکی پیدا میشه و می خواد جو رو به هم بزنه

    حنای شما دیگه برامون رنگی نداره .

    2چیزه که خیلی بهش اعتقاد دارم :
    1. طلا که پاکه چه منتش به خاکه .
    2. سر بی گناه پای دار میره اما بالای دار نمیره .
    مطمئن باش .

    حالا تو که دهنت به تهمت آلوده شده از این به بعدشم برات آسونه اما بدون :
    خدای ما از همه بزرگ تره .

    بای
    از طرف همه .
    بابا این یارو حالش خوش نیست انگار.

    همه منو میشناسن. هر کار دوست داری بکن. همه میدونن بعضی وصله ها به من نمیچسبه.

    بزار بگه یک کم بخندیم بساط خنده چند روزیمون فراهم بشه.

    اسمت منو یاد آهنگهای رپ میندازه!

    0621
  • سحر موسوی زاده
  • ایول
    اقای جعفر من نگفتم قراره کاری انجام بدم.خوشم میاد هیچ کدومتون جنبه خبررسانی ندارین.تو سایت سحر خانوم کامل در مورد این موضوع حرف زدم.خود دانید.
    ایشالا که حدس درستی نزدم.چون شماها جنبه ی اون تهدید اقای دانافرو ندارید.
  • ابوالفضل باقیان
  • دوباره این 0621 مظلوم شد
    تو غصه نخور انشالله باکمک اقای دانافر اگر چیزی باشه حل میشه که فکر نکنم باشه
    هر چیزی هم باشه تو 0621 درستش کردی
    دیدی که این عید هم گذشت وتو در هر جهتی هم میخواستی حرکت کنی توقفی نبود!
    لینک کردم!!!
    فک نمی کردم اینجوری همتون زمین گیر شین ،
    نی ساز که این طرفا نمیاد ، باقری اصلا نیست ، بقیه هم حالی ندارن .

    تو رو خدا نی ساز و باقری و ... دوباره بیارین و دوباره دعوا کنین .
    اخه موضوع بحث نداریم . خصوصا اقا صابر نی ساز !
    شششششششششششش...............
  • مقدادرحیمیان آ- ص مری سانی
  • به مه اقا dبگید که اگه ÷ی دوا میگرده به وبلاک من یک سری بزنه تا براش دواخونه راه بیندازم
    sabz bashim?:D
    در سیطره حکومت ج. ا. یک مسلمان زاده می‌‌تواند آتئیست بشود و کم و بیش زندگی‌ عادی داشته باشد - آن هم به شرطی که آن را ترویج نکند - ! اما اگر همین مسلمان زاده به دین و مذهب دیگری اعتقاد پیدا کند و آن را بپذیرد ... حکمش ارتداد است و کشته شدن ! ! !

    آیا این احترام گذاشتن به عقائد دیگران است یا اعلام جنگ و نابودی به دگر اندیشان ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی