بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

شک

کوتاه
چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ

از بزرگترین نعمات، شک است
اما یقین بزرگتر است

نظر شما چیست؟

تا کنون ۴ نظر ثبت شده است
  • محمد هادی باقرالعلوم
  • گرت شکی نبود
    یقینی حاصل نمی شد...

    سلام
    دقیقا
    نسبتشان همینطور است
  • رحمانپور
  • آنگاه که که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که که همیشه به یادت هستم
    از طرف بهترین دوستت(خدا)
    سلام زیبا بود و عمیق کوتاه نوشته هایتان را می گویم
    همچنان موفق باشید
    در پناه حق

    سلام
    لطف دارید
    شما نیز سلامت و پیروز باشید
    در پناه حق
    یاعلی
  • امیر قلیزاده
  • شما با افتخار لینک شدید
    منتظر شما هستیم
    فصل الخطاب

    سلام
    لطف دارید
    شما نیز لینک شدید
    یاعلی
  • عمار(معراج حضور)
  • سلام حسین جان

    والا وبلاگ گفتگو با زرتشتیان بسیار مفید هست مباحث چالشی مطرح می کنه در خیلی موارد هم زرتشتیان رو فیتیله پیج کرده الان سری به آرشیو مطالبش بزنی متوجه می شید
    راستی ممنون من هم دوست دارم هدر خوب برای وبلاگم داشته باشم آما کسی تا حالا همیاری نکرده با من!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی