بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ وبلاگنویس

هنر
جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۳ ق.ظ

جشنواره وبلاگ دانشجویی جابر بن حیان


پی نوشت: 1- در حال برگزاری جشنواره وبلاگ دانشجویی «جابر بن حیّان» هستیم در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران. از دوستان و دانشجویان عزیزی که احیاناً به وبلاگ بنده سر میزنند دعوت میکنم که در این جشنواره شرکت کنند. جهت ثبت نام و کسب اطلاعاتِ بیشتر به وبلاگ جشنواره مراجعه فرمایید: jaber.blog.ir

2- این پست تا تاریخ 27 بهمن، که آخرین مهلت شرکت در جشنواره است، پست ثابت خواهد ماند.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۹ نظر ثبت شده است
سلام,این را خودتان طراحی کردید??! آدم انگیزه اش برای فوتوشاپ کار کردن بیشتر میشود!از اسم جشنواره فکر کردم باید وبلاگ ها علمی باشد...

سلام
بله
شما همیشه لطف دارید
نقد خوبی بود به اسم جشنواره. البته جشنواره علمی است امّا نه علمی به معنای شیمی و فیزیک. بلکه علم به معنای معرفت و حقیقت...
در وبلاگ جشنواره درباره چرایی انتخاب این نام توضیحاتی داده ام. دوست دارم بخوانیدشان و نقدهایتان را بگویید.
اگر اسم خوبی هم سراغ دارید بگویید. حداقل برای جشنواره های آتی به دردمان میخورد.
یاعلی
به روز شد دفترچه زندگیمان
در انتظار قدوم سبز و پر مهرتان

آمدم
نبودید!
واضح صحبت کنید ما موضعمان مشخصه عزیز
منظورم طبیعی بودن فیلتربودن سایت هاست
و این اصلا ربطی به جبهه گیری سیاسی دوستان ندارد
ما زیاد کنجکاو نیستیم که به ناکجااباد برسیم
و شعر را خوب میفهمیم
در کل ممنون که به فکر ما هستین




سلام
قربان شما
سخت نگیرید.
منظور بدی نداشتم
ظاهر آراسته ام در هوس وصل ، ولی
من پریشان تر از آنم که تو می پنداری..
.
حس خوبی ندارم!
  • عمار(معراج حضور)
  • سلام دادا
    ممنون که به یاد مایی  ^_^
    آقا من می خوام تو مسابقه تون شکرت کنم ! فکر کنم داور نشم بهتره! باز نظر شما برام ملاک هست
    اسکالپل هم بسیار توانمند هست از ایشان استفاده کنید
    یا علی

  • سعید کرباسچی
  • سلام.خوبی ؟ آقا من هم ثبت نام می کنم.حالا شما خودتون تصمیم بگیرید که ما هم قبوله باشیم یا نه..

    فقط یه مشکلی.این کد لوگوی جشنواره برای قسمت دیگر امکانات وبلاگ رو من تو وبلاگم قرار دادم.ولی لوگو رو نمی یاره .نمی دونم مشکلش چیه .

    حسین بیا از نظرت درباره ی اون پست دختر چادری دفاع کن برادر
    دانلود سرود بسیار زیبا و دلنشین "چشم امید" با صدای علی فانی--درباره امام زمان (عج)

    http://shiabooks.dl4.ir/ftp.upload/Fani-ChashmeOmid%5B128%5D(shiabooks.ir).mp3
    یک روز مجنون نمازش راشکست
    بی وضو درکوچه لیلا نشست
     عشق امشب مست مستش کرده بود
    فارق از جام شرابش کرده بود
     گفت: یا رب ازچه خوارم کرده ای
    برصلیب عشق دارم کرده ای
     مرد این بازیچه دگرنیستم
    این توو لیلای تو،من نیستم
    گفت: ای دیوانه، لیلایت منم
     درشبت پیداوپنهانت منم
     سالهاباجور لیلاساختی
    من کنارت بودمو نشناختی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی