بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

گراف/ آیینه‌ی شکسته

هنر
شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۴ ب.ظ

شهید علی خلیلی

برای مشاهده در ابعاد و کیفیت اصلی روی تصویر کلیک رنجه فرمایید.

آیینه چون نقش تو بنمود راست // خود شکن، آیینه شکستن خطاست

قربان چهره‌ی معصوم تو، علی جان... سلام ما را به مادر برسان

یکی از دوستان از بنده خواستند طرحهایی که برای علی عزیز کار شده‌اند را در بلاگم نشر دهم. گفتم خودم هم طرحی بزنم. دیگر طرح‌ها را در ادامه مطلب دنبال کنید.

متن نامه شهید خلیلی، 15 روز پیش از شهادتش، به امام خامنه‌ای:

سلام آقا جان!

امیدوارم حالتان خوب باشد. آنقدرخوب که دشمنانتان از حسودی بمیرند و از ترس خواب بر چشمانشان حرام باشد. اگر از احوالات این سرباز کوچکتان خواستار باشید،خوبم؛دوستانم خیلی شلوغش میکنند. یعنی در برابر جانبازی هایی که مدافعان این آب و خاک کرده اند،شاهرگ و حنجره و روده و معده من عددی نیست که بخواهد ناز کند… هر چند که دکترها بگویند جراحی لازم دارد و خطرناک است و ممکن است چیزی از من نماند…من نگران مسائل خطرناک تر هستم… من میترسم از ایمان چیزی نماند. 

آخر شنیده ام که پیامبر(ص) فرمودند: اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود، خداوند دعاها را نمی شنود و بلا نازل میکند. من خواستم جلوی بلا را بگیرم.اما اینجا بعضی ها میگویند کار بدی کرده ام. بعضی ها برای اینکه زورشان می آمد برای خرج بیمارستان کمک کنند میگفتند به تو چه ربطی داشت؟!!مملکت قانون و نیروی انتظامی دارد!ولی آن شب اگر من جلو نمی رفتم، ناموس شیعه به تاراج میرفت ونیروی انتظامی خیلی دیر میرسید. شاید هم اصلا نمی رسید…یک آقای ریشوی تسبیح بدست وقتی فهمید من چکار کرده ام گفت : پسرم تو چرا دخالت کردی؟ قطعا رهبر مملکت هم راضی نبود خودت را به خطر بیندازی!

من از دوستانم خواهش کردم که از او برای خرج بیمارستان کمک نگیرند، ولی این سوال در ذهنم بوجود آمد که آقاجان واقعا شما راضی نیستید؟؟ آخر خودتان فرمودید امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز شب واجب است.آقاجان!بخدا دردهایی که میکشم به اندازه ی این درد که نکند کاری بر خلاف رضایت شما انجام داده باشم مرا اذیت نمیکند. مگر خودتان بارها علت قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و از منکر تشریح نفرمودید؟مگر خودتان بارها نفرمودید که بهترین راه اصلاح جامعه تذکر لسانی است؟یعنی تمام کسانی که مرا توبیخ کردند و ادعای انقلابی گری دارند حرف شمارا نمی فهمند؟؟یعنی شما اینقدر بین ما غریب هستید؟؟

رهبرم!جان من و هزاران چون من فدای غربتت. بخدا که دردهای خودم در برابر درد های شما فراموشم میشود که چگونه مرگ غیرت و جوانمردی را به سوگ مینشینید.آقا جان!من و هزاران من در برابر درد های شما ساکت نمی نشینیم و اگر بارها شاهرگمان را بزنند و هیچ ارگانی خرج مداوایمان را ندهد بازهم نمی گذاریم رگ غیرت و ایمان در کوچه های شهرمان بخشکد.

بشکست اگر دل من بفدای چشم مستت

سر خمَ می سلامت شکند اگر سبویی

شهید علی خلیلی

مقیاس اصلی

شهید علی خلیلی

نظر شما چیست؟

تا کنون ۸ نظر ثبت شده است
  • عرفان اقوامی
  • درود ................... نوروز مبـــــــــــــــارک!
    خاطرات خود را از سال 92 در بخش نظرات این مطلب بنویسید:
    http://parsisampad.blog.ir/1393/01/06/post77
    با سپاس فراوان 
    - مدیریت پارسی سمپاد -
    #پارسی سمپاد
  • ع . ا . بسطامی
  • سلام قالب وبلاگتان عالیه . از مطالبتان استفاده کردم

    سلام
    ممنون از شما. لطف دارید
    زیبا بود.
    واقعن.


    ممنون :)
    به نام خدا
    سلام.
    به هرحال زندگی شهری نیاز به یه سری قوانین و حد و حصرهایی داره.باید مشخص شه وظیفه ی تامین امنیت با کیست.اگه این حرکات تشویق آنچنانی شود،نامردانی هستن که سو استفاده میکنند از آن.فردا روز به هر بهانه ای دعوایی رخ دهد،ادعای نهی از منکر میکنند و من و شما امنیتی نخواهیم داشت.
    اینجور حرکات نباید پاداش دنیوی داشته باشند و آمران به معروف باید بدانند که پاداشی مثل جهاد در انتظارشان هست .پاداش جهاد هم اخروی است و نه دنیوی.
    به نظر بنده ی حقیر ،نوشتن و عمومی کردن این نامه کار آنچنان صحیحی نیست.رهبر معظم انقلاب هم با پاسخ عمومی ندادن به این نامه ی احساسی گوشه ای از تدبیر والای خویش را به نمایش گذاشتند.
    طلب شفاعت دارم از شهید بزرگوار،علی خلیلی

    سلام
    من مفسده‌ای در علنی شدن نامه نمیبینم. و منظور نظر شما را هم دقیق متوجه نمیشوم. آوردید: «اگه این حرکات تشویق آنچنانی شود،نامردانی هستن که سو استفاده میکنند.»چه سوء استفاده ای؟ این شهید بزرگوار که قید «تذکر لسانی» آوردند. تذکر لسانی که سوء استفاده ندارد.
    ممنون از شما
  • ...:: زرافه ::...
  • چرا نباید حرف حق جار زده بشه؟
    اینکه رهبرى پاسخ مستقیم نداده اند هم دلیل نمیشه.
    جایگاه ها فرق میکنه و وظیفه ها هم.

    خدا رحمتش کند. کار بزرگی کرد.اجرش با خود سیدالشهدا + ما هم باید کاری کنیم.منفعل نباشیم.به قول خودت در پست های پیشین باید چریکی و منظم و نامنظم  عمل کنیم. اگر همه تذکر بدن و امربه معروف رواج بیشتری داشته باشه اون وقت هنجارشکنان تو موضع انفعال قرار می گیرن و کم کم جامعه اون روند اصلاحی خودش رو پیش می گیره .

    دو طرح اول بسیار زیبا هستند.

    طرحی هم بنده ی حقیر زدم که احتمالا تایپو گرافیشو دیده باشید.

    ببینید از نظرتون استفاده می کنم.

    یا علی ع

    الهی شهید شید...

    یک راه سریع برای افزایش بازدید و نظرات وبلاگ>>>>>>داشتن یک لوگوی جذاب و تبادل لوگو با وبلاگ ها>>>>>>>>>>طراحی لوگو فوری با قیمت استثنایی(فقط ارسال یک کدشارژ همراه اول)بعد از طراحی>>>>>>>اولویت با دوستانی است که زودتر سفارش بدهند>>>>>>>جهت مشاهده نمونه کارها مراجعه کنید.
    http://qpardis.persiangig.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی