بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

تفاوت دو دیدگاه

کوتاه
چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

او فکر میکند که من از اندیشه، تهی هستم

امّا من فکر میکنم که او از اندیشه‌ی تهی، پر است...

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۰ نظر ثبت شده است
عقل ظاهربین، وهم متظاهر به عقل...
از تعبیرات سید شهیدان اهل قلم است.
یاحق

سلام
ثقیل بود!
سلام
اربعین حسینی تسلیت باد.

این هفته به روزیم با کتاب "سرود سرخ انار"

همچنین پیشنهادات شما را برای ایجاد فرهنگ کتاب خوانی پذیرا هستیم.

موفق باشید.

سلام
ممنون :)

سلام دوست عزیز
از شما دعوت می شود تا با کمک امکان نشر جهانی آثار ارزشمند هنری فرهنگی، احساسات و افکار خود را در قالب کتاب، موسیقی و فیلم در آمریکا و اروپا منتشر نموده و آنها را از طریق شبکه عرضه معتبر بین المللی مانند وب سایت آمازون به همه علاقه مندان در سراسر جهان معرفی نمایید.
جهانی شدن شما هدف ما در مجموعه آسان نشر می باشد.

با احترام فراوان
آسان نشر
تسهیلات نشر جهانی آثار ارزشمند ایرانی
www.asanashr.com
  • هادی خالی
  • سایتت خوبه اگه می خوای تبادل لینک انجام بدیم
    سلام مایل به تبادل لینک هستیم
    ما را با نام مجله الکترونیکی بهرا و آدرس behra.blog.ir لینک و سپس اطلاع رسانی نمایید تا شما را لینک کنیم
    با تشکر
    اگر میدانستید چقدر چسبید این پستتان...
    البته خودم هم مورد اتهام هستم...

    ممنون :) فکر نمیکردم واقعا اینقدر بچسبد!
  • متین علاء
  • سلام وبلاگ عالی داری به وبلاگ منم سر بزن موفق باشید

     http://bookha.rozblog.com
    به من هم خیلی چسبید. اومدم تا ادامه مطلب رو ببینم اما دیدم مصداق "کم گوی و گزیده گوی چون در" هست


    سلام
    ممنون از لطف شما :)
    بعضی حرفها همینقدرشان هم زیاد است!
  • محمد بصیرزاده
  • سلام


    مطالعه بفرمایید


    سلام
    ممنون از دعوت شما :)
    یاد ویری افتادم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی