بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

فصل اوّل: بستنی

دفتر جغجغه
پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ
س از کلاس زبان قرار بود برای متین عروسکی بگیرم تا در نمایشش از آن استفاده کند. سوار خط واحد بودم.

جایی که قرار بود پیاده شوم یادم رفت. مجبور شدم کلی راه را پیاده برگردم. در راه به باجه تلفنی رسیدم که حدود یک ماه پیش به وسیله آن به اصغر زنگ زده بودم.

درون باجه کسی بود!

گذشتم. به مغازه مورد نظر رسیدم. عروسکی که میخواستم نداشت. ضایع شدم!!!

برگشتم. پیاده. دوباره به باجه رسیدم.

درون باجه کسی نبود!

گوشی را برداشتم. صدای بووووووووووووووووووق. کمی الکی حرف زدم. نیشخندی زدم و گوشی را گذاشتم.

نیشخندن نه از روی خوشحالی بود. شروع کردم با خدا حرف زدن. بلند بلند...

ای خدا. تویی که اون بالای نشستی. شاید وایستادی شاید هم خوابیدی!!!

تویی که میگن اون بالایی ولی الان کنار من هم هستی. ای خدا.

تو که گوشش میدی. فال گوش وایمیستی. حرف دل من را میشنوی.فوضولی میکنی! یک کمی باهام حرف بزن. همه اش گوش میدی دریغ از کلمه ای حرف زدن.

تویی که نگاه میکنی.از همه جا خبر داری.دزدکی نگاه میکنی....

مرا به پیش خودت آور.نجاتم بده.

گاهی حلقه اشکی درون چشمم...

                          گاهی لبخندی کنار لبم...

                                       گاهی صدایم بلند تا برسد به گوشم ...    

نمیدانستم چکار کنم. به انسانها حیوانها و... اطرافم نگاه میکردم. با خود اسمها را تکرار میکردم.

۲۰۶ - پژو - پراید - پراید هاشبک - دوتا دختر جلوی من - یک نفر تو مغازه داره پول میشماره - دوتا جوون تو ماشین - موتور سواری با زن و بچه هایش...

خرابه - درخت درخت درخت - چهار تا ختر بستنی به دست - ماشینی مشکی - جوب آب - مدرسه ۷ تیر - ایرانسل - نوکیا connected peaple - دو تا پسر جواد! - پسره چشمش دنباله دختره - کافی شاپ مجنون - ساختمان پزشکان - یک نفر با موبایل.

چپ راست بالا پایین آسمون زمین!!!!

میروم میروم . به بستنی فروشی میرسم. هوس بستنی کرده ام. خوب بستنی میخورم.

خونسرد.آرام.دلگرم.راحت.قدم بر میداشتم به ایستگاه خط رسیدم.

آخرین اتوبوس بود. نمردم و سوار شدن آخرین اتوبوس را هم تجربه کردم........

ولی

 ولی هنوز با اصغر سوار اتوبوس شدن را تجربه نکرده ام ... هوس اصغر    کرده ام ولی نمیتوانم اصغر را بخورم!!!!!!

<

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۵ نظر ثبت شده است
  • یه فرزانگانی مشتاق!
  • سلام اول اینکه مشتاقم بدونم چندمی هستین؟
    یکی هستین یا چند تایین؟
    راستی به نظر میاد سمپادیین , آره؟ هستین؟
    همچنین به نظر میاد که خیلی هم تنهایین , نیستین؟
    و همین طور احساس میکنم "اصغر" که همدم تنهاییتونه یه موجود خیالیه و شاید هم اصلا خودتونین
    چون اگه "اصغر" اصغر بود حداقل یه کامنت واستون میذاشت
  • یه فرزانگانی مشتاق!
  • البته اصلا از گفته هام منظور بدی نداشتم
    شاد و پیروز باشین
    جالب بود نظراتت آبجی
    منم سمژادی یزدی هستم ولی ازتون خواهش میکنم اینجا هیچ حرفی از سمپاد و فرزانگان و شهید صدوقی(جواد شرقی) نیارین.
    هر اسمی دوست دارین برای خودتون بگذارین ولی اسمی که فرزانگان توش باشه نه. هرچی میخواین با پسرا دعوا کنین تو قمها سبب سمپاد و IQ ها و ... جا هست. اینجا هیچ مهم نیست جنسیتتون که زنین یا مرد و هیچ مهم نیست مدرستون.
    در ضمن این پیش بینی هاتون کاملا اشتباه بود!!! البته اصلا منظور بدی نداشتم!!!
  • یه دختر مشتاق!
  • حالا نگفتین چنذومی هستین آقا جفری
    گیر دادیا. دوم. مگه اسم نداری. مشتاق اینا یعنی چی؟ بیخیال. یک اسمه درست حسابی بزار برا خودت.
    مثلا کلثوم.
    خوبه ها. من از این به بعد میگم کلثوم. خود دانی.
  • کلثوم مشتاق !
  • سلام جفری جان
    ممنون از اینکه افتخار دادین و گفتین چندمی هستین
    حالا میشه باز لطف کنین و بگین تجربی یا ریاضی

    البته قبل از اینکه یه بونه ازم در بیارین
  • کلثوم مشتاق !
  • خداییش با اومدنم , یه صفایی به این وبلاگ سرد و خاموش دادم
    قبول دارین آقا جعفر...!
  • کلثوم مشتاق !
  • چرااااااااااااااااااااااا جوابم رو ندادین
    حداقل یه اکی(ok) مکی چیزی....
    سلام جعفر جان ولاگ قشنگی داری ولی با کلثوم موافقم چه رشته ای هستی لفطا بگو[
    تبریک به اون سلیقه که Enriqueگوش می ده
    به نظرم راهت را گم کردی وبیراهه میروی این راه که تو میروی به کجا خواهد رسید خدا میداند.......................................
  • فکر کنم اصغر باشم
  • با بررسی ایی که شد حدس میزنم که اصغر باشم!
    فکر کنم 1 پسر 16 ساله بلد باشه people بنویسه.
    (خطاب به مهرناز): ولی تسلیت به کسی که Enrique میبینه! تو که جزو این آدما نیستی! هستی؟
    بیاین کامنت گذاشتم!
    esme webloge shoma ham too liste montazeram bashid
    sampad0.blogfa.com
    rade paye hacke mano dare)(in ham kare mane

    fahmidi mehrnaz
    RASTI KOLSUM ASLAN ESMET GALEB NIST
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی