بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

کاریکاتور/ سبک‌مغز

هنر
يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

سبک‌مغز


این کاریکاتور را نه تنها برای انسانها صادق است بلکه برای حکومتها و رسانه‌ها نیز صادق است! همچون حکومت وراج امریکا و رسانه های وراج غربی. حتی صدا و سیما هم اگر عاقل بشود باید ساعاتی را به سکوت بگذراند!

کلمات کلیدی:

سکوت

پر حرفی

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۰ نظر ثبت شده است
جالب بود
سلا.ممنونم که اومدی.البته من قصد ندارم که زیاد پیگیر باشم.اگه خدا بخواهد از تابستان یا می بندم یا کم کار می شم.اخه برای کنکور  باید خودم رو اماده کنم.یا حق

سلام

ممنون از مطالب خوبتون

از سایت ما هم دیدن بفرمایید

www.itwire.ir

در صورت تمایل لینک دهید و در نظر سنجی سایت شرکت بفرمایید

سلام دوست من . .  .
من مدیر سایت SBHGRAPH.RZB.IR هستم
یک پیشنهاد واست دارم
وب سایت من در هر روز حد اقل 1800 نفر بازدید کننده داره
اگر میخوای من تو رو لینک میکنم و یک کد تخفیف محصولاتمم بهت میدم که تو هر سفارشی که بخوای
(مثلا:کارت ویزیتی که 1000 تاش بیرون واست در میاد 30هزار تومن  من بهت میدم 20000 تومن یک روزه با بهترین کیفیت چاپ و یک روزه چاپش میکنم.)
در عوض شما بنر تبلیغاتی مارو تو وبلاگت بذار
اگر موافق بودی از راه های زیر میتونی خبرشو بهم بدی
1- سایت WWW.SBHGRAPH.RZB.IR
2-شماره تماس:09394661044
3-سامانه پیامکی شرکت ما:10004866927580
مدیر شرکت گرافیکی سبحان :محمد جواد سلیمان زاده

سلام

ذهن خلاقی دارین . قشنگ و بامفهوم بود.


سلام
ممنون از شما. لطف دارین
سلام وب سایت بسیارزیبایی دارین 

سلام
ممنون.نظر لطفتونه
  • سید هادی حسینی
  • سلام
    وبلاگ بسیار پرمحتوایی دارید در صورت تمایل تبادل لینک می کنیم. اطلاع دهید
    یاعلی
    تاثیر گذار باشید..

    سلام
    تربت بروز شد 
    سلام
    دقیقا یک روایت هست با مضمون کاریکاتور شما که خیلی زیبا نشونش دادید.
    مضمون روایت اینه که هرکس فهم و درک بیشتری داشته باشد کم حرف تر و هرکس پرحرف باشد میزان فهم و درکش کمتر است.

    ایام ماه رجب التماس دعا

    سلام
    خیلی ممنون. نظر لطف شماست. بله، این نسبت معکوس بین زبان و شعور عموما وجود داره. از تعالیم دینی ماست
    سلام... بسیار طرح به جایی بود... دست مریبزاد.نمیدونم چقدر فیزیک یادتونه...ولی میشد به جای یه الاکلنگ ساده به نوع دیگه گذاشت... اهرم نوع اول دوم سوم... یادتونه؟ قطعا سنتون ایجاب میکنه اسمشونم شده یادوتون باشه...اجالتا برای بهتر شدنش میشه به صورت ساده و بی مراجعه به فیزیک جای تکیه گاه رو از وسط تغییر داد لقوم بیشتر یتفکرون...


    سلام
    ممنون از نظر لطفتون. بله این اهرمها رو یادم هست. اهرمی که تکیه کاهش در انتها باشه که اصلا فایده نداره. فقط میشه در همین نوع اهرم تکیه گاه رو به سمت دهان نزدیکتر کرد که یعنی دیگه خیلی مغزش سبکه. ولی در کل لزومی به پیچیدگی کار نمیدیدم. اول که به ذهنم رسید خواستم از دو سه تا قرقره استفاده کنم که از سقف جمجمه اش آویزونه ولی در نهایت گفتم به ساده ترین شکلش اگر بکشم راحت الحلقوم تر و مفهوم تره.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی