بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

بنظرم کسی که میخواهد در ایران در حوزه‌های مدیریتی کار کند باید ابتدا یک شغل آزاد داشته باشد که اولا برای خودش تمرین مدیریت کرده باشد. کسانی بودند که به مدیریت مجموعه‌هایی رسیدند اما حتی زندگی و خانه خودشان را هم نمیتوانستند مدیریت کنند.

ثانیا بتواند استقلال رای و عمل داشته باشد و دریوزه مقامات بالادست نباشد که برای چندرغاز تن به هر چاپلوسی و بی‌مایگی دهد. محکم و با صلابت و شجاع باشد و تا آنجا که میتواند پیش برود و هرگاه حرکت را دشوار یافت، آنقدر دلش قرص و محکم باشد که بتواند کنار بکشد. مصادیق انسان‌های ضعیف و وابسته‌ای که نمی‌توانند مستقلا زندگی خود را مدیریت کنند و در نهایت برای حفظ یا ارتقاء شغلی به فرومایگی افتاده‌اند را کم ندیده و نمیبینیم.

منتها ممکن است مشاغل آزاد با فعالیت در بخش عمومی در تناقض افتد ‌و تعارض منافع پیش آورد. از این روست که مشاغل آزاد این افراد باید در حیطه‌هایی غیر از مدیریت دولتی آنها باشد. بدین‌ترتیب فرد همه تخم‌مرغ‌هایش را هم در یک سبد نگذاشته است.

نظر شما چیست؟

تا کنون نظری ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی