بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

سرمایه‌گذاری برای مردم

اقتصاد
جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۰۴ ب.ظ

افرادی هستند که در زندگی به مال و منالی رسیده‌اند و دیگر بیش از این چیزی نمیخواهند بنابراین سرمایه خود را تلمبار میکنند. درست است شما به حد اشباع رسیده‌اید و چیزی نمیخواهید اما بجای انبار کردن ثروت خود، اگر آنرا به چرخه اقتصادی بیندازید، زندگی چهار نفر را میتوانید بچرخانید. به سود سرمایه‌گذاری خود نیاز ندارید؟ خب دوباره آن سود را به کار دیگری ببندید و زندگی چهارنفر دیگر را رونق بخشید. وقت و توان مدیریت این کارها را ندارید؟ یک مدیر استخدام کنید و خودتان فقط گزارش بگیرید و از ثروت‌تان در حد مورد نیازتان بهره ببرید. ثروت‌های تلمبار شده بسیاری را میبینم که میتوانند زندگی خیلی‌ها را رونق دهند اما صاحبانی دارند که در بهترین حالت میگویند: «من که دیگر نیازی ندارم!» تو نداری، جامعه بسیار به گردش این اموال و کارآفرینی تو نیازمند است. تویی که دستت میرسد ای کاش بیشتر به فکر دیگران باشی. خاصه در این حال و روز اقتصادی.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲ نظر ثبت شده است
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    همین نگاه و تفکر درست چقدر می تواند موجب کارآفرینی در سطح کلان و حتی بهبود اقتصادی شود.

  • این جانب
  • سلام

    گفتنش ساده است، ولی تا حالا شده تو عمل و در دامنه وسیعی بتونین عملی ش کنین؟؟

     

    مگه میشه به این راحتی به کسی اعتماد کرد

    مگه میشه ثروت و سرمایه ای که با جون کندن به دست آوری به راحتی داد دست کسی که هیچ سختی ای برای به دست آوردنش نکشیده؟؟

    فکر کردی ایجاد اشتغال کردن به این سادگی هاست؟؟

    فکر کردی دیگران به راحتی میان برات کار کنن؟؟ پدر آدم رو کارگر و کارمند در میاره تا بخواد یکم کار کنه، مگه دلش میسوزه یا قدر میدنه تازه با کلی محدودیت های مقرراتی و مجوزها و مالیات و ... ... انقدر حیف و میل داره که بعد از یه مدت ترجیح میدی پولت زیر بالشت باشه تا نه مالت بره نه جون و اعصابت!

     


    سلام
    اینهمه آدم الان دارن این کارو میکنن چجوریه پس؟ من خودم هیچوقت انقدر سرمایه‌دار نبودم ولی به اندازه‌ای که داشتم و دارم سعی میکنم همین کارو بکنم امّا از اطرافیانم کسانی رو میشناسم که چنین شخصیتی بوده‌اند و خدا هم به مالشون خیلی برکت داده و از کارخونه‌داری تا ساخت و ساز و کشاورزی رو انجام میدادن و بالای 50 خانوار رو بصورت مستقیم نون میدادن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی