بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

مدیرزاده

سیاست مدیریت
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۰۱ ق.ظ

سال گذشته در یک مصاحبه شغلی برای بنیاد برکت شرکت کردم. در مصاحبه حضوری پرسشگر از بنده پرسید: «شما که مدیریت و سیاست‌گذاری خوندید چرا مدیر نشدید!؟»

در پاسخ ماندم! دیدم تا کجا در عمق نگاه یکدیگر احمق بنظر میرسیم! اشاره کردم که متولد ۷۱ هستم! چطور مدیر شوم؟ اصلا مدیر شدن مگر دست من است؟ مدیر شدن پیشکش، کجا اصلا ما را به غلامی قبول میکنند؟! به گمانم از پاسخم قانع نشدند. بنظرم آنها هم تخم و ترکه آقایان و مسئولان بودند که از توی قنداق که در آمده‌اند مدیر شده‌اند! فلذاست که اصلا نمیتوانند درک کنند که یکی دکترای مدیریت و سیاست‌گذاری بگیرد، مدیر که نشود هیچ، بیکار هم باشد! با خودشان میگویند: این موجود حتما ریگی به کفش دارد که مدیر نشده! بی‌عرضه است. اگر عرضه داشت مثل من دیپلم را که گرفته بود کنار درسش حداقل در چهارتا هیئت‌مدیره هم عضو میشد. تازه من که مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد که بی‌ربط است خوانده‌م ولی انقدر با کفایت بوده‌ام که مدیر شرکت دارویی شده‌ام! او که درس مدیریت هم خوانده قطعا ابله بی‌سوادی بیش نیست که مدیر نشده‌.

نظر شما چیست؟

تا کنون ۲ نظر ثبت شده است
  • قزل صنعت آریا
  • جالب بود واقعا 

  • مسعود کوثری
  • من بودم همونجا اشک میریختم حقیقتا !

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی