بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

کفر نعمت

کوتاه
پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ق.ظ

شکر خدای را که عمر را محدود و وقت را اندک آفرید

وقتِ کم، نعمتی است که اکثراً انسان شکر آن را به جای نیاورده هیچ، کفرانش نیز کرده است


دقیقاً 2 هفته تا کنکور ارشد زمان دارم. ببخشید که نظراتتان را جواب نمیدهم و وبلاگهایتان را سر نمیزنم. دلم برای وبلاگهایتان تنگ شده است لکن باید پای بگذارم بر دلم.

التماس دعای فراوان

نظر شما چیست؟

تا کنون ۱۵ نظر ثبت شده است
سلام.
إنشاءالله با توکل به خدا و تلاش تون، موفق باشید...

ما دعاگوی تان هستیم، هرچند نالایق...
دعامون کنید،
یا حق.

سلام
خیلی ممنون. قطعا خداوند اجابت کننده مناجات بندگان خوبی همچون شماست.اگر اجابتی هم در حق حقیر رخ ندهد قطعا عیب از این بنده حقیر است. 
سلام
ایام شعبانیه بر شما و یاسمن خانم مبارک.
ان شاء الله با یاری و مصلحت الهی موفق بشید.

التماس دعا

 

                        سلام...

اعیادتون مبارک...

 

امام حسین علیه السلام:

 

یَا ابْنَ آدَمَ، إنَّما أنْتَ أیّامٌ، کُلَّما مَضى یَوْمٌ ذَهَبَ بَعْضُکَ.

اى فرزند آدم، بدرستى که تو مجموعه اى از زمان ها و روزگار هستى، هر آنچه از آن بگذرد، زمانى از تو فانى و سپرى گشته است (بنابراین لحظات عمرت را غنیمت شمار که جبران ناپذیر است).

 

نهج الشّهادة: ص 346

سلام
جالب بود...
...................................
درد میفروشم
خریداری؟
با(سیاست ما هم عین دیانت ماست؟)به روزم.
دردفروشی
painstore.blog.ir
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • امشب که در بهشت وا مى ‏گردد
    هر درد نگفتنى دوا مى ‏گردد
    از یمن ولادت امام سجاد(ع)
    حاجات دل خسته روا مى ‏گردد
    سلام علیکم وبلاگ جالبی دارد
    به ما هم سر بزنید
    به روزیم
  • مهدی دلجور
  • حدیثی زیبا از کلام گهر بار امیر المومنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) که هر گه شیعه هستش باید این حدیث رو حفظ کنه


    امیر المومنین(علیه السلام)فرمودند:کسانی که موالات من را داشته باشند مورد رحمت خداوند واقع شوند و کسانی که با من دشمنی داشته باشند ملعون هستند


    منبع اساس ایمان

    با سلام و احترام و ادب.
    الغرض اینکه مدتی است درگیر انتخاب عنوان پایان نامه کارشناسی ارشدم هستم. به ذهنم رسید که از دوستان خوبم در اینترنت هم مشورتی بگیرم که از جمع نظرات شون استفاده کنم. این ایمیل هم به همین دلیل برای شما فرستاده شده.
    با توجه به رشته تحصیلی ام (شیعه شناسی) تصمیم دارم در حیطه ادعیه شیعی و با محوریت دعای عرفه کار کنم. لذا استدعا دارم اگر تا به حال درباره این دعا سوالی ذهن شما رو مشغول کرده یا حین خوندن این دعای مبارک به موضوعی برخوردید یا به طور کلی هر مسئله مرتبط با این دعا به ذهن شما خطور کرد، بنده رو هم در جریان قرار بدید. روشنه که شاید برای شما موضوع کوچیکی باشه اما برای من چراغ راهه. :)
    از پاسخ هاتون خالصانه و خاضعانه تشکر می کنم.
    یاعلی.
    bokhary.blog.ir
    bohary.blog.ir@gmail.com
    سلام
    ان شاءالله در کنکور دانشگاه و بالاتر در کنکور زندگی موفق باشین
  • گلبرگ دانلود
  • سلام بر شما ،
     از ورژن جدید قالب راز دیدن فرمایید .
    یاعلی
  • سیدمحمد کاظم صدری
  • سلام
    با مطالب زندگی نامه ها بروزم فکر کنم کامل ترین مطلب رو در این زمینه تهیه کردم و خوشحال میشم اگر سر بزنید و اگر مناسب دیدید وبلاگ بنده رو هم لینک کنید.http://ganjinehketab.blog.ir/

     

    راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
    فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …

  • امیر رضا رضایی
  • سلام.
    خسته نباشید.
    اگه با تبادل پیوند موافقید من و با اسم "لذت وبگردی"  با ادرس http://kokooja.blog.ir
    لینک کنید و خبرم کنید تا لینکتون کنم.
    ممنون
  • امیر محمد حریمی
  • سلام عزیزان لطفا به وبلاگ ما هم یه سر بزنید greeneath.blog.ir

  • باران زده
  • سلام
    کنکورتون چطور شد؟

    سلام
    خدا رو شکر خوب بود. بستگی به دیگر شرکت کنندگان داره ولی امید دارم که دانشگاه تهران قبول شم. انشالله رتبه تا اواخر تیر میاد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی