بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

حقّ پدر بر فرزند

کوتاه
شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

نظر بعضی‌ها آن است که «هر چه پدر و مادر میگویند تو بگو چشم امّا کار خودت را بکن!»

میخواهی ببینی اینها وقتی بزرگ میشوند چه شکلی میشوند؟

در بهترین حالت میشوند دولت مردان ما که «مقام معظم رهبری» از دهانشان نمی‌افتد امّا آخرش کار خودشان را میکنند. اینها با امام هم همینطور بودند.

حقّ پدر بر فرزندش این نیست

نظر شما چیست؟

تا کنون ۷ نظر ثبت شده است
سلام
به نظرت این توهین به روحانی نیست؟

سلام
متن را کمی تغییر دادم امّا واقعیتی است
سلام آفرین بر شما.
کوتاه ولی کامل!

سلام
ممنون برادر :)
چقدر اعصاب خورد کن می شوند آقای روحانی بعضی وقتها.. اصلا دوست ندارم خبر هایشان را بجز آز تلویزیون پیگیری کنم!
دقیقا مثل آقای احمدی نژاد!
به نظرم رهبر اقتدار امام (ره) رو ندارن و اصلا از این جهت با ایشون قابل مقایسه نیستن ( آقای رفسنجانی، آقای خاتمی بعدش هم آقای احمدی نژاد و روحانی) کدومشون به حرف رهبر گوش می‌کردن؟! همه‌ی آقایون تو موقعیت‌هایی که نظرات و خواسته‌هاشون با رهبر مغایرت داشت، نظر شخصیشون رو اعمال کردن.

سلام
بله. درسته. زمان حضرت آقا بهترین رئیس جمهوری هم که به ایشون احترام میگذاشت، یعنی احمدی نژاد، بعد از گذشت چند سال وقتی با رهبر عزیز اختلاف پیدا کرد خانه نشین شد؛ وای به حال بقیه.
امّا مشکل از امری که شما گفتید نیست. مگر زمان امام اینطور نبودند؟ کدام رئیس جمهور ایران رأی امام زمانش رو در همه حال بر خودش ترجیح داده؟ تنها موردی که میشناسم خود حضرت آقا بودند که 8 سال رئیس جمهور ماندند ولی روی حرف امام حرف نیاوردند و نمونه بارزش در مورد خود موسوی بود که آقا به شدت با ایشون مخالف بود ولی به دلیل امر امام (که حتی به گفته خود امام امر هم نبود بلکه نظر شخصیشون بود) 4 سال دیگر هم موسوی را تحمل کرد. اساساً حضرت آقا نماد صبر در جمهوری اسلامی بوده و هست چه قبل از رهبریشون و چه بعد. رجایی هم که عمری نکرد.
و اصلاً سوال مهمتر، مگر با حضرت علی اینطور نبودند؟ مگر با پیامبران اینطور نبودند؟ مگر به موسی نگفتند چشم ولی تا به کوه طور رفت گوساله پرستیدند؟ بنابراین این نتیجه گیری که پس مشکل از اقتدار رهبر است غلط است. همواره مشکل از ما مردمان است.
  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود برشما دوست گرامی وبلاگ خیلی زیبا وشیکی دارید ازخداوند منان موفقیت همیشگی برایتان آرزومندم

    دوست گرامی بنده یک سایت در زمینه تبلیغات رایگان وتبلیغات اینترنتی رایگان ودرج آگهی رایگان در اینترنت دارم وازشما دوست عزیز دعوت میکنم به سایت ما به آدرس www.niazgoo.com مراجعه فرمایید ومارا خوشحال فرمایید.اگه امکان پذیر می باشد لینک سایت ما هم در قسمت پیوندهای سایت تون ولینک دوستان وارد کنید تا دوستان وکاربران عزیز با این سایت آشناشوند وبتوانند تبلیغات خودشان را به صورت رایگان ثبت کنند.
    تشکر از لطف شما
    سلام برادر
    احسنت. جالبناک بود:)

    سلام برادر
    ممنون :)
  • صحبتِ جانانه
  • دردناکه این وضع..

    بسیار... بسیار...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی