بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

بنده

زندگی با تغییر یک «حرف» می‌شود بندگی؛ اینجا هم، محل همان «حرف» ...

دنبال کنندگان: ‎+۱۰۰ نفر
بنده را دنبال کنید

تلاش فقط تا رضایت

متفرقه
دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸ ب.ظ

گمانم آخرین باری که برای چیزی تلاش زیادی کردم، قبولی در آزمون تیرهوشان بود! آن هم چون در المپیاد علوم آن سال باعث شده بودم تیم مدرسه رتبه نیاورد دلگیر بودم و میخواستم جبران کنم! حسابی پشتش گذاشتم تا قبول شوم. یادم نمی‌رود که میگفتند: «اگر تیزهوشان قبول شی آینده‌ت تضمینه!»

خیلی طول نکشید که پوچی این گزاره‌ی مضحک در همان سالهای اول دبیرستان برایم روشن شد و اعتبار جهان و جهانیان برایم بی‌اعتبار و من فهمیدم اکثر حرفهایی که این آدم بزرگها میزنند حرف‌های رایگانی بیش نیست! بعد از آن دیگر برای چیز خاصی بیش از اندازه تلاش نکردم. فقط تا حدی تلاش کردم که از آن احساس رضایت داشتم.

نظر شما چیست؟

تا کنون نظری ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی